OST ~ Onigashima - Shinu mataha Tasukaru
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 


Award 
Linkek 
Foldal 
Magamrl
Az oldalrl 
Versenyek 
Bannereim 
Vendgknyv 
Link, banner csere 


A Hely 
Trkpek
Repjegyek
Gasztronmia 
Szgyjtemny 
Valuta rfolyam
Ltvnyossgok 
Gsk, szamurjok
s nindzsk


Anime 
Galria
zletek
Mfajok 
Kialakuls 
Tallkozk 
Mi is az a hentai?
Kifejezeszkzk 
Anime, manga
lexikon


Galria
Mangaka
A technika
Trtnelem
Mi is az a doujinshi?


Lista 
Rendels 
Letltsek 
Rendelj itt! 
Kvnsg lista 


Intro 
Horror
Thriller
Fantsy
Rajzfilm
Vgjtk
Romatikus


Enter
Fejlc 
Button
Layout
Banner
Welcome
Don't copy! 
Men fejlc
G-portl design
Pixelek

_Motorok_
_Motorok_ : Kawasaki ZX-10R (2006)

Kawasaki ZX-10R (2006)


A lehet legjobb Ninja

Ha Ninjrl van sz, a Kawasaki clja egyszer: minden motor, ami a Ninja nevet viseli, No.1 plyateljestmnyt nyjtson kategrijban. Mirt? Mert szeretnnk, ha mindenki, aki kiprbl egy Ninjt, megtapasztaln Ahogy minden eddigi Ninjnl, a Kawasaki fejlesztmrnkei most is rengeteget mertettek a legjabb technolgikbl, a rengeteg vnyi szupersport fejleszts tapasztalatbl s a gyri MotoGP csapat munkjbl. Az j ZX-10R a legjabb eredmnye a Kawasaki azon elktelezettsgnek, hogy megptse a vilg legizgalmasabb szupersport motorjt.
Legyen utcai motoros vagy versenyz, mikor hard-core gpekrl van sz, mindenki tudja, a Ninja ZX-10R a lehet legjobb szupersport gp. s akkor mg nem is lttk, mivel kszlnek a Kawasaki fejlesztmrnkei szmukra. Nos, 2006-ra a ZX-10R teljes blokk, futm s aerodinamikai tdolgozst kapott, gy a nagy gonosz Ninja folytatni fogja uralkodst plyn s utcn egyarnt.
Azok, akik mr megtapasztaltk a ZX-10R megdbbent erejt teljes gzon, nehezen fogjk elhinni, hogy a fehr kpenyes embereink megtalltk a mdjt, hogyan csalogassanak el mg tbb teljestmnyt a motorbl. Egy sor mdosts cskkenti a mechanikai vesztesget s fokozza az gs hatkonysgt, aminek eredmnye nagyobb teljestmny a teljes fordulatszm tartomnyban (ez valjban arra j, hogy knnyedn teljestse az Euro-III elrsokat, s azzal egytt is elrje a 2005-s modell teljestmnyt), radsul lgyabb, sokkal egyenletesebb teljestmnyleadssal.
A kanyarvteli tulajdonsgok s a hts kerk tapadsa szintn javult. A futm tdolgozott vzgeometrit, sokkal jobban kzppontostott tmeget, thelyezett lengvilla forgcsapot, tdolgozott merevsgi egyenslyt, jrahangolt felfggesztst s mg egy sor mdostst vonultat fel, melyeket a legtbb motoros szre sem vesz addig, mg meg nem nzi a kridejt. Illen plyaorientlt mivolthoz, az j ZX-10R versenyminsg kormny lengscsillaptval rkezik szriban.
Termszetesen az j blokk s futm elkpzelhetetlen egy j idom nlkl. A ZX-10R aerodinamikja gy hastja a levegt, mint egy sugrhajtm bekapcsolt utngetvel. Senki sem fogja eltveszteni, mg messzirl sem a Kawasaki j ktkerek raktjt.

Az j Ninja ZX-10R - A lehet legjobb Ninja.

A ZX-10R-t gy terveztk, hogy No.1 legyen a versenyplyn. A futm tdolgozsnak clja a kridk cskkentse, a motor teljestmnye tovbbra is fenomenlis, s aerodinamikai jellemzi tovbb javultak. Ez egy nagyon ersen plyaorientlt gp, melyet olyan szupersport motorosoknak fejlesztettek, akik egy extra izgalmas s plyanapon uralkod gpre vgynak az egyliteres osztlyban. Azok, akik komolyan veszik a versenyzst, a ZX-10R-ben egy kivteles trsat ismerhetnek meg.

Tbb teljestmny, jobb teljestmny
Az j befecskendez rendszer s a srldscskkent trkkk sora teszi lehetv, hogy a vzhtses, DOHC, 16 szelepes erforrs az Euro-III szablyozsok teljestse mellett is ugyanazt az szbont teljestmnyt nyjtsa. Az zemanyag befecskendez rendszer 43 mm-es gzfuratai s dupla pillangszelepei j, ultra-finom porlaszts injektorokat kaptak. Figyelemre mlt a kzptartomnyban tapasztalhat jelents teljestmnynvekeds. Az erleads sokkal linerisabb, a kanyarbl kijvet pedig egyszeren dbbenetes a kigyorsts. A vltpedl tttelezsnek tdolgozsa miatt a vlts gyorsabb.

Plyra hangolt kezelhetsg
Vza s futmve mr eddig is a legjobb volt a kategriban, s a ZX-10R vltoztatsai mg gyorsabb teszi a kridket. Ezen vltoztatsok az albbiakat jelentik: mshov helyezett slypont, tdolgozott merevsgi egyensly, j motor rgzts, mg erteljesebb tmeg kzppontosts s jrapozcionlt lengvilla forgcsap. Az hlins kormny lengscsillapt a szriafelszerels rszt kpezi.

Plyaorientlt teljestmny
A Ninja ZX-10R-en a rvid tengelytv s a hossz lengvilla kombincija hihetetlenl stabil s mgis rendkvl frge vezethetsget jelent. A homor tank, a lbtart-kormny-ls kztti arnyok agresszv s nagyon kompakt lspozcit hoznak ltre. A szk tttelezs vltm, a nyomatkhatrols kuplung, a radilis felfogats els fknyergek, a hullmos fktrcsk s a teljesen bellthat felfggeszts mind-mind arra szolglnak, hogy a ZX-10R legyzhetetlen legyen a versenyplyn.

Agresszv, j kls
Egy pillants az j Ninjra mindennl tbbet mond: ez a gp plyra szletett. Nincsenek sallangok, semmi flsleg. Ez a kategria legeltkltebb motorja. Tkletes pldja annak, mikor a funkci formv vlik. Az j idomzat jelentsen nveli a ZX-10R aerodinamikai hatkonysgt nagy sebessgnl. Az aerodinamikai jellemzkre s a kls megjelensre egyarnt jtkony hatssal van a kt, ls alatti kipufog.


KIVL KANYARVTELI TULAJDONSGOK
Az egyik legfontosabb dolog, amit megtanultunk a plyn eltlttt hossz vek alatt, hogy a teljestmny fontos - de nem minden. Ahhoz, hogy gyorsan menjen a plyn, a vezetnek egyenletesen kell berkeznie a kanyarba, mg erteljes fkezsnl is, kpesnek kell lennie tartani vagy korriglni az vet, s a lehet legkorbban tudnia kell erteljesen kigyorstani - mivel a kanyarbl kifel felszedett sebessg hatrozza meg, milyen gyorsan fog tudni menni az egyenesben. Ezen clok elrse rdekben a Kawasaki fejlesztmrnkei s teszteli a ZX-10R vznak s futmvnek statikus s kinetikus slypontjnak vizsglatakor felhasznltk azt a tudst, melyre a szupersport motorok rgta tart fejlesztse s versenyzse sorn tettek szert. A motor erkarakterisztikja is tdolgozsra kerlt, nveltk a kzptartomnyi teljestmnyt s egyenletesebb lett az erleads a teljes fordulatszm tartomnyban.


Plyra kifejlesztett vz
* A blokk vzban elfoglalt pozcija megvltozott, gy a ftengely magasabbra kerlt, illetve a vz egyb mdostsai is azt a clt szolgljk, hogy a slypont magasabbra, a tmegkzppont pedig idelisabb helyre kerljn. A magasabbra kerlt slypont miatt a motor knnyebben dnthet egyik oldalrl a msikra. Ez kimondottan fontos tnyez a siknkban, illetve a kanyarbl kigyorstskor.
* A slypont emelse egy sor vltoztatst hozott magval a blokkban is. Az j motor elrendezs miatt hengerszg 20-rl 23o-ra ntt, a genertor a henger mgl a ftengely vgre kerlt t. Az nindt a hengerek mg kerlt.
* Br a kormnynyak elrbb kerlt, s a vz geometrija is megvltozott, a tengelytv vltozatlan maradt.
* Az j vzon j ntvnyek tallhatak a kormnyfejnl illetve merev a blokkrgzts, amelyek megvltoztatjk a vz merevsgi egyenslyt.
* A lengvilla is j darab, ami nttt rszekbl ll a forgcsapnl, illetve sajtolt a merevtknl s a stabiliztornl.
* A lengvilla forgcsap magasabbra kerlt. Ez, s a magasabb gumi (190/50ZR17 -> 190/55ZR17) kombincija rvn a kanyarbl kijvetnl kivtelesen jl tapad a hts gumi. A magasabban lv forgcsap tbb belltsi lehetsget rejt.
* Versenyszint kormny lengscsillapt tallhat a motoron a versenyzst szem eltt tartva, de knnyen eltvolthat az utcai motorozshoz.
* A minden ignyt kielgt vzmdostsok fellmlhatatlan lehetsgekkel rendelkez plyagpet faragnak a ZX-10R-bl. A szupersport rajongknak pedig azt a brilins kezelhetsget nyjt plya s utcai hasznlatban egyarnt, amire rgta vgytak.
 
Lgy erleads
* Mivel a ZX-10R akkora nyomatkot termel 1-es 2-es s 3-as sebessg fokozatokban, mint a GP motor (s kvetkezskppen ugyanakkora a hts kerktl a kuplungra visszafel hat nyomatk is) a kontrolllt erleads egyre fontosabb szempont lesz. A kanyarbemeneti stabilits fokozsa rdekben a ftengely lendkereknek tmegt nveltk. A nagyobb mozg tmeg segt megakadlyozni a hts kerk blokkolst gzelvtelkor, a nyomatkhatrols kuplung pedig a kerk pattogst kszbli ki. A kanyarkigyorsts tovbb javult ksznheten annak, hogy kevsb akar kerkre llni a motor 1-es 2-es s 3-as sebessgfokozatokban. A gzkar kontrol egyszeren szuper.
* A kanyarkigyorstst indirekt mdon a lineris erleads s az ersebb kzptartomny is elsegti.
* j, kr alak gzbowden trcsa cskkenti a gz terhelst, az jrart ECU befecskendezsi trkp pedig javtja a kanyarkijratban az jbli gzadsnl fellp erhatsok karakterisztikjt. A vrosi vagy kanyargs orszgton trtn egyms utni gzelvtel/gzads reakcii is simbbak lettek.


Egyb jellemzk
* Az eddig is szbont fker tovbb fokozdik az j radilis ffkhengerrel, ami az adagolhatsgra van jtkony hatssal.
* A mdostott tttel vltpedl knnyebb teszi a vltt.


LENYGZ LER/SLY ARNY
Az j ZX-10R tkpes plyateljestmnynek egyik kulcsa hihetetlen ler/sly arnya. Hatalmas cscsteljestmny, ers kzptartomny s bmulatos aerodinamika - mindezek gyorsabb kanyarbl kigyorstst s nagyobb clegyenes sebessget jelentenek. risi teljestmnye ellenre a ZX-10R krnyezetbart jrm, teljesti az Euro-III-as szintet.


Nagyobb teljestmny, kisebb sly
* A vzhtses, DOHC, 16 szelepes, 998 cm3-es blokk szmos srldscskkent megoldst alkalmaz, melyek az egsz fordulatszm tartomnyban fokozzk teljestmnyt.
* j, ultra-finom porlaszts injektorok, 43 mm-es gzfuratok, dupla pillangszelep. A porlasztott zemanyag cseppecskinek mrete 50 mikron, ami elsegti az gs hatkonysgt, a nagyobb teljestmnyt, az egyenletesebb teljestmnyleadst s a lgyabb, tmenetek nlkli nyomatkgrbt.
* A magasabbra helyezett erforrs miatt a genertort a hengerek mgl a ftengely vgre helyeztk, gy nem kellet felldozni a motor dlsi szgt. Az eredmny nagyobb teljestmny s kisebb sly.
* Az j, knnysly Denso raditor szken elhelyezett bordi fokozzk a htst.
* Az j, prsnts, egy darabbl ll ls konzol cskkenti a slyt.


Euro-III megfelelsg
* A versenygpeket idz dupla, ls alatti kipufog 4-2-1-2-be rendszer. A tovbbfejlesztett kipufog rendszer az oxign szenzorokat a kt kataliztor ramlsirnyba helyezi (az els s a msodik gyjtkben). A szenzorok visszajelzsei alapjn kontrolllja a kipufog hmrsklett, gy biztostva az Euro-III elrsok betartst.
* A ZX-10R alacsony emisszis rtkeihez (s megnvekedett teljestmnyhez) az j, ultra-finom porlaszts injektorok is hozzjrulnak, melyek mdostott szgben, s kzelebb llnak a szv szelepekhez. Ezek az injektorok jelentsen javtjk a leveg/zemanyag porlasztst a nagyobb teljestmny s alacsonyabb emisszi rdekben.
* A teljes egszben titnium kipufog rendszer pillangszelepe kontrolllja a gzlengseket a rendszerben, ezltal lgyabb az erleads az egsz fordulatszm tartomnyban.


A 2005-s ZX-10R-bl megtartott jellemzk
* A szv s kipufog portok mretei optimlisak, kialaktsukkor ramlstani analzist alkalmaztak, gy rve el a hatkony henger feltltst s nagy cscsteljestmnyt. Titnium kipufog szelepek cskkentik a mozg slyt, elsegtve a nagy fordulat teljestmnyt.
* A meleg hrtk irdium gyertyk s a nagyfeszltsg gyjtstekercsek nagy hatkonysg gst biztostanak.
* A vezrmtengely btykei s a szelepnyom rudak felletei lgy-nitrid felletkezelst kaptak, a hossz lettartam s nagy fordulatszm trs rdekben.
* Szinterezett alumnium szeleprug rgztk cskkentik a mozg slyt, ezltal megbzhatbb a szelepvezrls magas fordulaton. 
* A kovcsolt dugattyk nagyon knnyek s ersek, az alacsony mozg sly s nagy hllsg rdekben. A dugattyk lapos teteje elsegti a kompakt gstr kialaktst s a hatkony gst.
* A galvanizlt hengerek kivl helvezet kpessggel rendelkeznek, s hossz az lettartamuk. A hengerek kztti jratok hatkony lgzst biztostanak s cskkentik a pumplsi vesztesget.
* A beszvott leveg a kzponti Ram Air csvn s a vzon keresztl jut be a lgszrhzba. A vz s a lgszr kztt lv jrat akadlyozza meg a vz bejutst.
* A kompakt lgszr szorosan illeszkedik a vz szrai kz, lehetv tve az l nlkli, nagy kapacits, lapos als rsszel rendelkez tank alkalmazst. ramlstani analzissel alaktottk hatkonyra a leveg bejutst a lgszrhzba.
* Az egy darabbl ll henger/forgattyshz kialakts, a kompakt hengerfej design s a hromszg elrendezs vltm / ftengely kialakts hihetetlenl kompakt s knnysly motorblokkot eredmnyez. A blokk elg kompakt ahhoz, hogy gerincvz kt szra al kerlhessen, gy a ZX-10R szk mretei megegyeznek egy 600-as gp kompaktsgval.
* A szimpla szeleprugk ovlis keresztmetszet huzalbl kszltek, gy rve el a rvid rugk / kompakt hengerfej kombincit.
* A vezrmtengelyeket kovcsolt rudakbl munkltk meg (anyaga SCM420K acl) a knny sly s nagy szilrdsg rdekben.
* A knny magnzium motor burkolatok hozzjrulnak az alacsony slyhoz.
* A vzhtses olajht knnysly, az olaj hmrsklett mindig a megfelel szinten tartja.


JOBB AERODINAMIKAI JELLEMZK
Egy motort gyorsabb tenni vagy teljestmnynek nvelsvel, vagy lgellenllsnak cskkentsvel lehet. Mivel teljestmnybl mr gy is tbb mint elegend ll rendelkezsnkre, gy dntttnk, komolyan vesszk az aerodinamikt. Egy rpke pillants elrulja, ez a motor nem viccel. Az j idomzat, lsburkolat s a dupla, ls alatti kipufog rendszer jelentsen fokozza az aerodinamikai jellemzket, fleg a fels sebessg tartomnyokban. Az elnysebb lgellenlls 7,5 kW (10 LE) teljestmnytbbletnek felel meg 280 km/h sebessgnl.




gy nz ki, mint egy versenygp

* Az j fejidom sokkal hatkonyabb aerodinamikailag nagy sebessgnl. Ez a hatkonysg versenyplyn jelents klnbsgeket jelenthet a kridkben.
* Az j, extrm knny s nagyon kompakt projektoros fnyszrk hasznlatval a tervezk szabadon dolgozhattak egy sokkal aerodinamikusabb fejidom s sokkal hatkonyabb Ram Air beml kialaktsn.
* Az j, dupla, ls alatti kipufog egyrszt cskkenti a lgellenlls a turbulencik eltntetsvel msrszt a sajt maga okozott lgellenlls is eltnik.
* Az j formj hts ls burkolat javtja a lgramlst a jrm htulja krl, cskkentve a lgellenlls okozta (s sebessgcskkenst okoz) turbulencikat, s kinzetre sem utols.
* Az els s hts indexek az idomba vannak sllyesztve, cskkentve a lgellenllst, s fokozva a kls megjelenst.


PLYRA VAL JTKSZER
Az j ZX-10R ksz a plyamenetre gy, ahogy a dobozban megrkezett. Minden eszkz megvan rajta, hogy a garzsbl azonnal a plyra grdljn farigcslni a kridt.

Teljesen felszerelve a gyzelemre a versenyplyn
* A bellthat hlins kormny lengscsillapt nyomskiegyenlt szeleppel s ktcsves rendszerrel a motor szriatartozka. A msodik cs mintegy tartlyknt szolgl, gy a csillapt egysg stabil teljestmnyt nyjt mg kemny plyahasznlat esetn is. (Mg akkor sem fog habosodni, ha a csillapt folyadk felforrsodik.) Ezt az alkatrszt az hlinssel kzsen fejlesztettk, kimondottan a Ninja ZX-10R modellre. A csillapt egysgnek integrlt rgztje a dugatty mozgst nem gtolja.
* Az j hibrid mszerfalrl egy pillantssal le lehet olvasni az ZX-10R mkdsi informciit. Ez egy fontos dolog, hiszen van, amikor a pillanat trtrszre lehet csak levenni a tekintetet a plyrl. Az j technolgia azt az illzit adja, mintha a mszerfal messzebb lenne, gy a plyn tvolba nz szem kisebbet kell, hogy fkuszljon. Az j mszerfal analg fordulatszmmrbl s knnyen leolvashat digitlis sebessgmrbl ll, mindkett LED-es httr megvilgtst kap. A fnyern ngyszeres lltsi lehetsg van. A korbbi funkcik, mint pl. a krid szmll s a pontos id megmaradtak.
* Az j gyri hts gumi mrete (190/55ZR17) megegyezik a versenyeken hasznlt tapads gumikkal.


PLYAORIENTLT LSPOZCI
A tank fels rsze homor, gy a vezet mg inkbb a szlvd mg tud bjni, illetve htrafel jelentsen le is szkl, gy a trdek sem okoznak jelents lgellenllst - egy jabb bizonytk, hogy az j ZX-10R-t a versenyplyra fejlesztettk. A lbtart-kormny-ls tvolsg azonban meglepen knyelmes utcai motorr teszi.

A sebessg ergonmija
* A lehetsg szerinti leginkbb vezetbart lspozci kialaktsra specilis figyelmet szenteltek a fejleszts sorn.
* A szk vz s blokk miatt az egsz gp szk benyomst kelt, gy a vezet kzel tarthatja egymshoz a trdeit s lbait.
* A specilisan formzott tank illeszkedik a vezet lbhoz, s sszeszkl vge miatt knnyebb szortani trddel, radsul a lb kvl esik a lgramlaton.
* A vz fels rszn tallhat vkony burkolat a lb tapadst szolglja.


EGYB TRKKS RSZLETEK
Szemet gynyrkdtetek a rszletek.  Mg lltban is gy tnik, mintha 200-zal szguldana. A megkap rszletek emelik ki a tmegbl a Kawasaki szupersport gpeit.

Idomzat
* Az tszabott fejidom, a Kawasaki vdjegyes Ram Air beml s a kompakt projektoros fnyszrk brutlis megjelenst klcsnznek az j ZX-10R-nek.
* Az els s hts, idomba integrlt indexek fehr burkolattal s narancs izzkkal tovbb emelik a motor cscsminsg benyomst.
* Az els villa fels kiflijn tallhat alumit bevonat, a formatervezett utaslbtart konzol s a tankba sllyesztett tanksapka csak nhny rszlet azokbl a vonz elemekbl, melyeket elvrhatunk egy cscskategris szupersport gptl.
* Az aerodinamikus tkrkben jl lthat a forgalom, s design elemknt is szolglnak.
* A hegesztsi l nlkli tank forma s az j tanksapka design tovbb fokozza a ZX-10R cscsminsg kinzett.
* A 3 darabbl ll els srvd nagyon aerodinamikus s hozzjrul a motor elejnek knnyed megjelenshez.
* A hts srvd elsegti az raml leveg tjt a hts kerk kzl.
* Az idomba dolgozott LED hts lmpa specilis fels kialaktsa miatt a magas gpjrmvekbl is knnyen szrevehet a motor.
* A vz mattfekete fellete kihangslyozza az agresszv, verseny imidzset.
* Cscsminsg s kidolgozs a hegeszts ksznheten a fejlett robottechnolginak.
* Opcionlisan rendelhet lsburkolatra lehet cserlni a hts lst.

Vz
* Hasonlan a ZX-RR versenymotorhoz, az j ZX-10R vza a lehet legkisebbre veszi a kormnynyak s a lengvilla forgcsap kzti tvolsgot, ltrehozva egy kompakt, jl kezelhet egysget.
* A masszvan megerstett j lengvilla azt a merevsget nyjtja, melyre a ZX-10R teljestmnynek szksge van. A hossz lengvilla kialakts cskkenti a blokk hts futmre hat emelerejt, fokozza a futm teljestmnyt, s kivteles ttartst biztost. Specilisan gy fejlesztettk, hogy nagy torzis merevsg mellett nagyobb legyen az oldalirny rugalmassga, ez a "kiegyenslyozott rugalmassg" jelentsen elsegti a ZX-10R brillins kezelhetsgt. Slya hihetetlenl kicsi, megegyezik a ZX-6R lengvilljval.

Felfggeszts
* A nagyon merev, 43 mm-es felfordtott teleszkpvilla teljesen bellthat rendszer, megoldsai a plyamotorozs irnyba mutatnak.
* A szuperkemny DLC (Diamond-Like Carbon - gymntszer szn) bevonat a bels csvek felletn cskkentik a csszsurldst s fokozzk a mkdst, fleg olyan helyzetekben, amikor a felfggeszts nagy terhelst kap (ilyen a fkezs vagy a kigyorsts). Br a bevonat elnyei igazn csak versenyplyn kamatoztathatak, az utcai motorozs is lgyabb miatta. A felszn fokozott kemnysge segt megelzni a karcolsok vagy srlsek kialakulst.
* Az els s hts futmben is top-out rugk tallhatak, melyek stabil teljestmnyhez segtik a felfggesztst. A top-out rugk a futm nylst szablyozzk, azaz kevsb fog a motor orra lebukni erteljes kigyorsts utni nagy fkezskor, illetve stabilabb lesz a motor a fkezs utni kigyorstskor.
* A himba rendszerrel elltott gztartlyos hts rugstag teljesen bellthat.
* A knny alumnium himbarendszer cskkenti a futm tmegt, s hozzjrul a hts futm knnyen kezelhet reakciihoz.
* A motor htuljnak magassga alttekkel llthat.

Fkek/Kerekek/Gumik
* A Ninja ZX-10R volt az els sorozatgyrts szupersport motor, melyen hullmos fktrcsk jelentek meg. Ez a klnleges trcsa forma javtja a htst s segt megelzni a vetemedst. Radsul knnyebbek is, mint a hagyomnyos trcsk.
* Az j, radilis pumpval rendelkez els ffkhenger radilisan felfogatott, 4 dugattys fknyergeket mkdtet, melyek a dupla, 300 mm-es trcskkal egytt nagyon erteljes fkert, s kivl adagolhatsgot prezentlnak.
* A knny, 220 mm-es hts hullmos fktrcsnak egydugattys fknyerge van.

Blokk
* Az resjrat ellenrz rendszer knny indtst biztost.
* A forgattyshz rintkez felletei kz ptett bels olajvezetkek miatt nincs szksg a hagyomnyos rendszerre.

Egyb jellemzk
* A gyjtskapcsolba integrlt immobilizer segt megelzni az illetktelen hasznlatot.
* A tank hts rsznek keskeny kialaktsa miatt knnyen ler a vezet mindkt lba - egy knyelmes tulajdonsg a piros lmpnl.
* Az ls alatti rakodhelyre biztonsgi lakatot helyezhet a vezet.

ZX-10R (2006) mszaki adatok

Motor tpusa: 4 tem, soros 4 hengeres
Lkettrfogat: 998 cc
Teljestmny: 175 LE (128,7 kW) / 11700 ford.
Teljestmny Ram Air-rel: 184 LE (135 kW) / 11700 ford.
Nyomatk: 115 Nm / 9500 ford.
Hts: Vzhts
Furat x Lket: 76 x 55 mm
zemanyag ellts: 43 mm-es zemanyag befecskendezs
Gyjts: digitlis
Indts: nindt
Vltm: 6 sebessges
Hajts: Lnc
Vz tpusa: alumnium gerincvz
Felfggeszts els: 43 mm-es felfordtott teleszkpvilla
Felfggeszts hts: Uni-Trak gztartlyos kzponti rugstag
Rugt els: 120 mm
Rugt hts: 125 mm
Gumi els: 120/70 ZR17
Gumi hts: 190/55 ZR17
Fk els: Dupla 300 mm-es hullmos trcsa 4 dugattys radilis fknyergek
Fk hts: Szimpla 220 mm-es hullmos trcsa
Villaszg: 24
Utnfuts: 102 mm
Tengelytv: 1385 mm
lsmagassg: 825 mm
Tank: 17 l
Szraz sly: 170 kg

 
Ne msolj, inkbb krj! dren.love@gmail.com


akinek az ordtozs
nem kenyere, annak
motoron nemigen nylik
alkalma a csevegsre
Suzuki
Honda
zletek
Yamaha
Kawasaki 
Felszerels


Eliica 


F1
Motor GP
Motocross

Hirdess te is itt ingyen. A buttonod legyen max 100*45 pixel, vagy add meg a linked! Cserbe te is hirdesd az oldalt.

*MMP* Mew Mew Power ~ Vadmacska kommand 

 

 

 

 

 

 

mg tbb banner 


Turbózd fel a kreativitásod! Prémium grafikai források a PNG Tree-n.    *****    Anime tematikájú Cinematic trance zene és látványvilág Arcadia fantáziavilágában és még sok más videó a chanelen    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA///PREKAMBRIUM.GPORTAL.HU /// PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO.GPORTAL.HU ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    "TEKERJ VISSZA" - RÉGI KERÉKPÁROK IDÕSZAKI KIÁLLÍTÁSA - BAJA TÜRR ISTVÁN MÚZEUM    *****    Naruto rajongói oldal! Felkerült John Man Ninja címû könyvének elsõ fejezete. Olvass, Filmezz, Tanulj!! KONOHA.HU    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    Velaris, a második otthonom Fanfictionból új rész került fel    *****    NSYNC - Ha nosztalgiáznál, vagy érdekel,mi történik most a ByeByeBye elõadóival, akkor nézz be - NSYNC    *****    Szereted az egyedi történeteket? Kíváncsi vagy, hogy mire képes egy hobbi író? Ha igen, nézz be hozzám!    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA