OST ~ Onigashima - Shinu mataha Tasukaru
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Award 
Linkek 
Főoldal 
Magamról
Az oldalról 
Versenyek 
Bannereim 
Vendégkönyv 
Link, banner csere 


A Hely 
Térképek
Repjegyek
Gasztronómia 
Szógyűjtemény 
Valuta árfolyam
Látványosságok 
Gésák, szamurájok
és nindzsák


Anime 
Galéria
Üzletek
Műfajok 
Kialakulás 
Találkozók 
Mi is az a hentai?
Kifejezőeszközök 
Anime, manga
lexikon


Galéria
Mangaka
A technika
Történelem
Mi is az a doujinshi?


Lista 
Rendelés 
Letöltések 
Rendelj itt! 
Kívánság lista 


Intro 
Horror
Thriller
Fantsy
Rajzfilm
Vígjáték
Romatikus


Enter
Fejléc 
Button
Layout
Banner
Welcome
Don't copy! 
Menü fejléc
G-portál design
Pixelek

_Motorok_
_Motorok_ : Kawasaki ZX-10R (2006)

Kawasaki ZX-10R (2006)


A lehető legjobb Ninja

Ha Ninjáról van szó, a Kawasaki célja egyszerű: minden motor, ami a Ninja nevet viseli, No.1 pályateljesítményt nyújtson kategóriájában. Miért? Mert szeretnénk, ha mindenki, aki kipróbál egy Ninját, megtapasztalná Ahogy minden eddigi Ninjánál, a Kawasaki fejlesztőmérnökei most is rengeteget merítettek a legújabb technológiákból, a rengeteg évnyi szupersport fejlesztés tapasztalatából és a gyári MotoGP csapat munkájából. Az új ZX-10R a legújabb eredménye a Kawasaki azon elkötelezettségének, hogy megépítse a világ legizgalmasabb szupersport motorját.
Legyen utcai motoros vagy versenyző, mikor hard-core gépekről van szó, mindenki tudja, a Ninja ZX-10R a lehető legjobb szupersport gép. És akkor még nem is látták, mivel készülnek a Kawasaki fejlesztőmérnökei számukra. Nos, 2006-ra a ZX-10R teljes blokk, futómű és aerodinamikai átdolgozást kapott, így a nagy gonosz Ninja folytatni fogja uralkodását pályán és utcán egyaránt.
Azok, akik már megtapasztalták a ZX-10R megdöbbentő erejét teljes gázon, nehezen fogják elhinni, hogy a fehér köpenyes embereink megtalálták a módját, hogyan csalogassanak elő még több teljesítményt a motorból. Egy sor módosítás csökkenti a mechanikai veszteséget és fokozza az égés hatékonyságát, aminek eredménye nagyobb teljesítmény a teljes fordulatszám tartományban (ez valójában arra jó, hogy könnyedén teljesítse az Euro-III előírásokat, és azzal együtt is elérje a 2005-ös modell teljesítményét), ráadásul lágyabb, sokkal egyenletesebb teljesítményleadással.
A kanyarvételi tulajdonságok és a hátsó kerék tapadása szintén javult. A futómű átdolgozott vázgeometriát, sokkal jobban középpontosított tömeget, áthelyezett lengővilla forgócsapot, átdolgozott merevségi egyensúlyt, újrahangolt felfüggesztést és még egy sor módosítást vonultat fel, melyeket a legtöbb motoros észre sem vesz addig, míg meg nem nézi a köridejét. Illően pályaorientált mivoltához, az új ZX-10R versenyminőségű kormány lengéscsillapítóval érkezik szériában.
Természetesen az új blokk és futómű elképzelhetetlen egy új idom nélkül. A ZX-10R aerodinamikája úgy hasítja a levegőt, mint egy sugárhajtómű bekapcsolt utánégetővel. Senki sem fogja eltéveszteni, még messziről sem a Kawasaki új kétkerekű rakétáját.

Az új Ninja ZX-10R - A lehető legjobb Ninja.

A ZX-10R-t úgy tervezték, hogy No.1 legyen a versenypályán. A futómű átdolgozásának célja a köridők csökkentése, a motor teljesítménye továbbra is fenomenális, és aerodinamikai jellemzői tovább javultak. Ez egy nagyon erősen pályaorientált gép, melyet olyan szupersport motorosoknak fejlesztettek, akik egy extra izgalmas és pályanapon uralkodó gépre vágynak az egyliteres osztályban. Azok, akik komolyan veszik a versenyzést, a ZX-10R-ben egy kivételes társat ismerhetnek meg.

Több teljesítmény, jobb teljesítmény
Az új befecskendező rendszer és a súrlódáscsökkentő trükkök sora teszi lehetővé, hogy a vízhűtéses, DOHC, 16 szelepes erőforrás az Euro-III szabályozások teljesítése mellett is ugyanazt az észbontó teljesítményt nyújtsa. Az üzemanyag befecskendező rendszer 43 mm-es gázfuratai és dupla pillangószelepei új, ultra-finom porlasztós injektorokat kaptak. Figyelemre méltó a középtartományban tapasztalható jelentős teljesítménynövekedés. Az erőleadás sokkal lineárisabb, a kanyarból kijövet pedig egyszerűen döbbenetes a kigyorsítás. A váltópedál áttételezésének átdolgozása miatt a váltás gyorsabb.

Pályára hangolt kezelhetőség
Váza és futóműve már eddig is a legjobb volt a kategóriában, és a ZX-10R változtatásai még gyorsabbá teszi a köridőket. Ezen változtatások az alábbiakat jelentik: máshová helyezett súlypont, átdolgozott merevségi egyensúly, új motor rögzítés, még erőteljesebb tömeg középpontosítás és újrapozícionált lengővilla forgócsap. Az Öhlins kormány lengéscsillapító a szériafelszerelés részét képezi.

Pályaorientált teljesítmény
A Ninja ZX-10R-en a rövid tengelytáv és a hosszú lengővilla kombinációja hihetetlenül stabil és mégis rendkívül fürge vezethetőséget jelent. A homorú tank, a lábtartó-kormány-ülés közötti arányok agresszív és nagyon kompakt üléspozíciót hoznak létre. A szűk áttételezésű váltómű, a nyomatékhatárolós kuplung, a radiális felfogatású első féknyergek, a hullámos féktárcsák és a teljesen beállítható felfüggesztés mind-mind arra szolgálnak, hogy a ZX-10R legyőzhetetlen legyen a versenypályán.

Agresszív, új külső
Egy pillantás az új Ninjára mindennél többet mond: ez a gép pályára született. Nincsenek sallangok, semmi fölösleg. Ez a kategória legeltökéltebb motorja. Tökéletes példája annak, mikor a funkció formává válik. Az új idomzat jelentősen növeli a ZX-10R aerodinamikai hatékonyságát nagy sebességnél. Az aerodinamikai jellemzőkre és a külső megjelenésre egyaránt jótékony hatással van a két, ülés alatti kipufogó.


KIVÁLÓ KANYARVÉTELI TULAJDONSÁGOK
Az egyik legfontosabb dolog, amit megtanultunk a pályán eltöltött hosszú évek alatt, hogy a teljesítmény fontos - de nem minden. Ahhoz, hogy gyorsan menjen a pályán, a vezetőnek egyenletesen kell beérkeznie a kanyarba, még erőteljes fékezésnél is, képesnek kell lennie tartani vagy korrigálni az ívet, és a lehető legkorábban tudnia kell erőteljesen kigyorsítani - mivel a kanyarból kifelé felszedett sebesség határozza meg, milyen gyorsan fog tudni menni az egyenesben. Ezen célok elérése érdekében a Kawasaki fejlesztőmérnökei és tesztelői a ZX-10R vázának és futóművének statikus és kinetikus súlypontjának vizsgálatakor felhasználták azt a tudást, melyre a szupersport motorok régóta tartó fejlesztése és versenyzése során tettek szert. A motor erőkarakterisztikája is átdolgozásra került, növeltük a középtartományi teljesítményt és egyenletesebb lett az erőleadás a teljes fordulatszám tartományban.


Pályára kifejlesztett váz
* A blokk vázban elfoglalt pozíciója megváltozott, így a főtengely magasabbra került, illetve a váz egyéb módosításai is azt a célt szolgálják, hogy a súlypont magasabbra, a tömegközéppont pedig ideálisabb helyre kerüljön. A magasabbra került súlypont miatt a motor könnyebben dönthető egyik oldalról a másikra. Ez kimondottan fontos tényező a sikánékban, illetve a kanyarból kigyorsításkor.
* A súlypont emelése egy sor változtatást hozott magával a blokkban is. Az új motor elrendezés miatt hengerszög 20-ról 23o-ra nőtt, a generátor a henger mögül a főtengely végére került át. Az önindító a hengerek mögé került.
* Bár a kormánynyak előrébb került, és a váz geometriája is megváltozott, a tengelytáv változatlan maradt.
* Az új vázon új öntvények találhatóak a kormányfejnél illetve merev a blokkrögzítés, amelyek megváltoztatják a váz merevségi egyensúlyát.
* A lengővilla is új darab, ami öntött részekből áll a forgócsapnál, illetve sajtolt a merevítőknél és a stabilizátornál.
* A lengővilla forgócsap magasabbra került. Ez, és a magasabb gumi (190/50ZR17 -> 190/55ZR17) kombinációja révén a kanyarból kijövetnél kivételesen jól tapad a hátsó gumi. A magasabban lévő forgócsap több beállítási lehetőséget rejt.
* Versenyszintű kormány lengéscsillapító található a motoron a versenyzést szem előtt tartva, de könnyen eltávolítható az utcai motorozáshoz.
* A minden igényt kielégítő vázmódosítások felülmúlhatatlan lehetőségekkel rendelkező pályagépet faragnak a ZX-10R-ből. A szupersport rajongóknak pedig azt a briliáns kezelhetőséget nyújt pálya és utcai használatban egyaránt, amire régóta vágytak.
 
Lágy erőleadás
* Mivel a ZX-10R akkora nyomatékot termel 1-es 2-es és 3-as sebesség fokozatokban, mint a GP motor (és következésképpen ugyanakkora a hátsó keréktől a kuplungra visszafelé ható nyomaték is) a kontrollált erőleadás egyre fontosabb szempont lesz. A kanyarbemeneti stabilitás fokozása érdekében a főtengely lendkerekének tömegét növelték. A nagyobb mozgó tömeg segít megakadályozni a hátsó kerék blokkolását gázelvételkor, a nyomatékhatárolós kuplung pedig a kerék pattogását küszöböli ki. A kanyarkigyorsítás tovább javult köszönhetően annak, hogy kevésbé akar kerékre állni a motor 1-es 2-es és 3-as sebességfokozatokban. A gázkar kontrol egyszerűen szuper.
* A kanyarkigyorsítást indirekt módon a lineáris erőleadás és az erősebb középtartomány is elősegíti.
* Új, kör alakú gázbowden tárcsa csökkenti a gáz terhelést, az újraírt ECU befecskendezési térkép pedig javítja a kanyarkijáratban az újbóli gázadásnál fellépő erőhatások karakterisztikáját. A városi vagy kanyargós országúton történő egymás utáni gázelvétel/gázadás reakciói is simábbak lettek.


Egyéb jellemzők
* Az eddig is észbontó fékerő tovább fokozódik az új radiális főfékhengerrel, ami az adagolhatóságra van jótékony hatással.
* A módosított áttételű váltópedál könnyebbé teszi a váltót.


LENYŰGÖZŐ LÓERŐ/SÚLY ARÁNY
Az új ZX-10R ütőképes pályateljesítményének egyik kulcsa hihetetlen lóerő/súly aránya. Hatalmas csúcsteljesítmény, erős középtartomány és bámulatos aerodinamika - mindezek gyorsabb kanyarból kigyorsítást és nagyobb célegyenes sebességet jelentenek. Óriási teljesítménye ellenére a ZX-10R környezetbarát jármű, teljesíti az Euro-III-as szintet.


Nagyobb teljesítmény, kisebb súly
* A vízhűtéses, DOHC, 16 szelepes, 998 cm3-es blokk számos súrlódáscsökkentő megoldást alkalmaz, melyek az egész fordulatszám tartományban fokozzák teljesítményét.
* Új, ultra-finom porlasztós injektorok, 43 mm-es gázfuratok, dupla pillangószelep. A porlasztott üzemanyag cseppecskéinek mérete 50 mikron, ami elősegíti az égés hatékonyságát, a nagyobb teljesítményt, az egyenletesebb teljesítményleadást és a lágyabb, átmenetek nélküli nyomatékgörbét.
* A magasabbra helyezett erőforrás miatt a generátort a hengerek mögül a főtengely végére helyezték, így nem kellet feláldozni a motor dőlési szögét. Az eredmény nagyobb teljesítmény és kisebb súly.
* Az új, könnyűsúlyú Denso radiátor szűken elhelyezett bordái fokozzák a hűtést.
* Az új, présöntésű, egy darabból álló ülés konzol csökkenti a súlyt.


Euro-III megfelelőség
* A versenygépeket idéző dupla, ülés alatti kipufogó 4-2-1-2-be rendszerű. A továbbfejlesztett kipufogó rendszer az oxigén szenzorokat a két katalizátor áramlásirányába helyezi (az első és a második gyűjtőkben). A szenzorok visszajelzései alapján kontrollálja a kipufogó hőmérsékletét, így biztosítva az Euro-III előírások betartását.
* A ZX-10R alacsony emissziós értékeihez (és megnövekedett teljesítményéhez) az új, ultra-finom porlasztós injektorok is hozzájárulnak, melyek módosított szögben, és közelebb állnak a szívó szelepekhez. Ezek az injektorok jelentősen javítják a levegő/üzemanyag porlasztást a nagyobb teljesítmény és alacsonyabb emisszió érdekében.
* A teljes egészében titánium kipufogó rendszer pillangószelepe kontrollálja a gázlengéseket a rendszerben, ezáltal lágyabb az erőleadás az egész fordulatszám tartományban.


A 2005-ös ZX-10R-ből megtartott jellemzők
* A szívó és kipufogó portok méretei optimálisak, kialakításukkor áramlástani analízist alkalmaztak, így érve el a hatékony henger feltöltést és nagy csúcsteljesítményt. Titánium kipufogó szelepek csökkentik a mozgó súlyt, elősegítve a nagy fordulatú teljesítményt.
* A meleg hőértékű irídium gyertyák és a nagyfeszültségű gyújtástekercsek nagy hatékonyságú égést biztosítanak.
* A vezérműtengely bütykei és a szelepnyomó rudak felületei lágy-nitrid felületkezelést kaptak, a hosszú élettartam és nagy fordulatszám tűrés érdekében.
* Szinterezett alumínium szeleprugó rögzítők csökkentik a mozgó súlyt, ezáltal megbízhatóbb a szelepvezérlés magas fordulaton. 
* A kovácsolt dugattyúk nagyon könnyűek és erősek, az alacsony mozgó súly és nagy hőállóság érdekében. A dugattyúk lapos teteje elősegíti a kompakt égéstér kialakítást és a hatékony égést.
* A galvanizált hengerek kiváló hőelvezető képességgel rendelkeznek, és hosszú az élettartamuk. A hengerek közötti járatok hatékony légzést biztosítanak és csökkentik a pumpálási veszteséget.
* A beszívott levegő a központi Ram Air csövön és a vázon keresztül jut be a légszűrőházba. A váz és a légszűrő között lévő járat akadályozza meg a víz bejutását.
* A kompakt légszűrő szorosan illeszkedik a váz szárai közé, lehetővé téve az él nélküli, nagy kapacitású, lapos alsó résszel rendelkező tank alkalmazását. Áramlástani analízissel alakították hatékonyra a levegő bejutását a légszűrőházba.
* Az egy darabból álló henger/forgattyúsház kialakítás, a kompakt hengerfej design és a háromszög elrendezésű váltómű / főtengely kialakítás hihetetlenül kompakt és könnyűsúlyú motorblokkot eredményez. A blokk elég kompakt ahhoz, hogy gerincváz két szára alá kerülhessen, így a ZX-10R szűk méretei megegyeznek egy 600-as gép kompaktságával.
* A szimpla szeleprugók ovális keresztmetszetű huzalból készültek, így érve el a rövid rugók / kompakt hengerfej kombinációt.
* A vezérműtengelyeket kovácsolt rudakból munkálták meg (anyaga SCM420K acél) a könnyű súly és nagy szilárdság érdekében.
* A könnyű magnézium motor burkolatok hozzájárulnak az alacsony súlyhoz.
* A vízhűtéses olajhűtő könnyűsúlyú, az olaj hőmérsékletét mindig a megfelelő szinten tartja.


JOBB AERODINAMIKAI JELLEMZŐK
Egy motort gyorsabbá tenni vagy teljesítményének növelésével, vagy légellenállásának csökkentésével lehet. Mivel teljesítményből már így is több mint elegendő áll rendelkezésünkre, úgy döntöttünk, komolyan vesszük az aerodinamikát. Egy röpke pillantás elárulja, ez a motor nem viccel. Az új idomzat, ülésburkolat és a dupla, ülés alatti kipufogó rendszer jelentősen fokozza az aerodinamikai jellemzőket, főleg a felső sebesség tartományokban. Az előnyösebb légellenállás 7,5 kW (10 LE) teljesítménytöbbletnek felel meg 280 km/h sebességnél.




Úgy néz ki, mint egy versenygép

* Az új fejidom sokkal hatékonyabb aerodinamikailag nagy sebességnél. Ez a hatékonyság versenypályán jelentős különbségeket jelenthet a köridőkben.
* Az új, extrém könnyű és nagyon kompakt projektoros fényszórók használatával a tervezők szabadon dolgozhattak egy sokkal aerodinamikusabb fejidom és sokkal hatékonyabb Ram Air beömlő kialakításán.
* Az új, dupla, ülés alatti kipufogó egyrészt csökkenti a légellenállás a turbulenciák eltüntetésével másrészt a saját maga okozott légellenállás is eltűnik.
* Az új formájú hátsó ülés burkolat javítja a légáramlást a jármű hátulja körül, csökkentve a légellenállás okozta (és sebességcsökkenést okozó) turbulenciákat, és kinézetre sem utolsó.
* Az első és hátsó indexek az idomba vannak süllyesztve, csökkentve a légellenállást, és fokozva a külső megjelenést.


PÁLYÁRA VALÓ JÁTÉKSZER
Az új ZX-10R kész a pályamenetre úgy, ahogy a dobozban megérkezett. Minden eszköz megvan rajta, hogy a garázsból azonnal a pályára gördüljön farigcsálni a köridőt.

Teljesen felszerelve a győzelemre a versenypályán
* A beállítható Öhlins kormány lengéscsillapító nyomáskiegyenlítő szeleppel és kétcsöves rendszerrel a motor szériatartozéka. A második cső mintegy tartályként szolgál, így a csillapító egység stabil teljesítményt nyújt még kemény pályahasználat esetén is. (Még akkor sem fog habosodni, ha a csillapító folyadék felforrósodik.) Ezt az alkatrészt az Öhlinssel közösen fejlesztettük, kimondottan a Ninja ZX-10R modellre. A csillapító egységnek integrált rögzítője a dugattyú mozgását nem gátolja.
* Az új hibrid műszerfalról egy pillantással le lehet olvasni az ZX-10R működési információit. Ez egy fontos dolog, hiszen van, amikor a pillanat törtrészére lehet csak levenni a tekintetet a pályáról. Az új technológia azt az illúziót adja, mintha a műszerfal messzebb lenne, így a pályán távolba néző szem kisebbet kell, hogy fókuszáljon. Az új műszerfal analóg fordulatszámmérőből és könnyen leolvasható digitális sebességmérőből áll, mindkettő LED-es háttér megvilágítást kap. A fényerőn négyszeres állítási lehetőség van. A korábbi funkciók, mint pl. a köridő számláló és a pontos idő megmaradtak.
* Az új gyári hátsó gumi mérete (190/55ZR17) megegyezik a versenyeken használt tapadós gumikkal.


PÁLYAORIENTÁLT ÜLÉSPOZÍCIÓ
A tank felső része homorú, így a vezető még inkább a szélvédő mögé tud bújni, illetve hátrafelé jelentősen le is szűkül, így a térdek sem okoznak jelentős légellenállást - egy újabb bizonyíték, hogy az új ZX-10R-t a versenypályára fejlesztették. A lábtartó-kormány-ülés távolság azonban meglepően kényelmes utcai motorrá teszi.

A sebesség ergonómiája
* A lehetőség szerinti leginkább vezetőbarát üléspozíció kialakítására speciális figyelmet szenteltek a fejlesztés során.
* A szűk váz és blokk miatt az egész gép szűk benyomást kelt, így a vezető közel tarthatja egymáshoz a térdeit és lábait.
* A speciálisan formázott tank illeszkedik a vezető lábához, és összeszűkülő vége miatt könnyebb szorítani térddel, ráadásul a láb kívül esik a légáramlaton.
* A váz felső részén található vékony burkolat a láb tapadását szolgálja.


EGYÉB TRÜKKÖS RÉSZLETEK
Szemet gyönyörködtetőek a részletek.  Még álltában is úgy tűnik, mintha 200-zal száguldana. A megkapó részletek emelik ki a tömegből a Kawasaki szupersport gépeit.

Idomzat
* Az átszabott fejidom, a Kawasaki védjegyes Ram Air beömlő és a kompakt projektoros fényszórók brutális megjelenést kölcsönöznek az új ZX-10R-nek.
* Az első és hátsó, idomba integrált indexek fehér burkolattal és narancs izzókkal tovább emelik a motor csúcsminőségű benyomását.
* Az első villa felső kiflijén található alumit bevonat, a formatervezett utaslábtartó konzol és a tankba süllyesztett tanksapka csak néhány részlet azokból a vonzó elemekből, melyeket elvárhatunk egy csúcskategóriás szupersport géptől.
* Az aerodinamikus tükrökben jól látható a forgalom, és design elemként is szolgálnak.
* A hegesztési él nélküli tank forma és az új tanksapka design tovább fokozza a ZX-10R csúcsminőségű kinézetét.
* A 3 darabból álló első sárvédő nagyon aerodinamikus és hozzájárul a motor elejének könnyed megjelenéséhez.
* A hátsó sárvédő elősegíti az áramló levegő útját a hátsó kerék közül.
* Az idomba dolgozott LED hátsó lámpa speciális felső kialakítása miatt a magas gépjárművekből is könnyen észrevehető a motor.
* A váz mattfekete felülete kihangsúlyozza az agresszív, verseny imidzset.
* Csúcsminőségű és kidolgozású a hegesztés köszönhetően a fejlett robottechnológiának.
* Opcionálisan rendelhető ülésburkolatra lehet cserélni a hátsó ülést.

Váz
* Hasonlóan a ZX-RR versenymotorhoz, az új ZX-10R váza a lehető legkisebbre veszi a kormánynyak és a lengővilla forgócsap közti távolságot, létrehozva egy kompakt, jól kezelhető egységet.
* A masszívan megerősített új lengővilla azt a merevséget nyújtja, melyre a ZX-10R teljesítményének szüksége van. A hosszú lengővilla kialakítás csökkenti a blokk hátsó futóműre ható emelőerejét, fokozza a futómű teljesítményét, és kivételes úttartást biztosít. Speciálisan úgy fejlesztették, hogy nagy torziós merevség mellett nagyobb legyen az oldalirányú rugalmassága, ez a "kiegyensúlyozott rugalmasság" jelentősen elősegíti a ZX-10R brilliáns kezelhetőségét. Súlya hihetetlenül kicsi, megegyezik a ZX-6R lengővillájával.

Felfüggesztés
* A nagyon merev, 43 mm-es felfordított teleszkópvilla teljesen beállítható rendszerű, megoldásai a pályamotorozás irányába mutatnak.
* A szuperkemény DLC (Diamond-Like Carbon - gyémántszerű szén) bevonat a belső csövek felületén csökkentik a csúszósurlódást és fokozzák a működést, főleg olyan helyzetekben, amikor a felfüggesztés nagy terhelést kap (ilyen a fékezés vagy a kigyorsítás). Bár a bevonat előnyei igazán csak versenypályán kamatoztathatóak, az utcai motorozás is lágyabb miatta. A felszín fokozott keménysége segít megelőzni a karcolások vagy sérülések kialakulását.
* Az első és hátsó futóműben is top-out rugók találhatóak, melyek stabil teljesítményhez segítik a felfüggesztést. A top-out rugók a futómű nyúlását szabályozzák, azaz kevésbé fog a motor orra lebukni erőteljes kigyorsítás utáni nagy fékezéskor, illetve stabilabb lesz a motor a fékezés utáni kigyorsításkor.
* A himba rendszerrel ellátott gáztartályos hátsó rugóstag teljesen beállítható.
* A könnyű alumínium himbarendszer csökkenti a futómű tömegét, és hozzájárul a hátsó futómű könnyen kezelhető reakcióihoz.
* A motor hátuljának magassága alátétekkel állítható.

Fékek/Kerekek/Gumik
* A Ninja ZX-10R volt az első sorozatgyártású szupersport motor, melyen hullámos féktárcsák jelentek meg. Ez a különleges tárcsa forma javítja a hűtést és segít megelőzni a vetemedést. Ráadásul könnyebbek is, mint a hagyományos tárcsák.
* Az új, radiális pumpával rendelkező első főfékhenger radiálisan felfogatott, 4 dugattyús féknyergeket működtet, melyek a dupla, 300 mm-es tárcsákkal együtt nagyon erőteljes fékerőt, és kiváló adagolhatóságot prezentálnak.
* A könnyű, 220 mm-es hátsó hullámos féktárcsának egydugattyús féknyerge van.

Blokk
* Az üresjárat ellenőrző rendszer könnyű indítást biztosít.
* A forgattyúsház érintkező felületei közé épített belső olajvezetékek miatt nincs szükség a hagyományos rendszerre.

Egyéb jellemzők
* A gyújtáskapcsolóba integrált immobilizer segít megelőzni az illetéktelen használatot.
* A tank hátsó részének keskeny kialakítása miatt könnyen leér a vezető mindkét lába - egy kényelmes tulajdonság a piros lámpánál.
* Az ülés alatti rakodóhelyre biztonsági lakatot helyezhet a vezető.

ZX-10R (2006) műszaki adatok

Motor típusa: 4 ütemű, soros 4 hengeres
Lökettérfogat: 998 cc
Teljesítmény: 175 LE (128,7 kW) / 11700 ford.
Teljesítmény Ram Air-rel: 184 LE (135 kW) / 11700 ford.
Nyomaték: 115 Nm / 9500 ford.
Hűtés: Vízhűtés
Furat x Löket: 76 x 55 mm
Üzemanyag ellátás: 43 mm-es üzemanyag befecskendezés
Gyújtás: digitális
Indítás: Önindító
Váltómű: 6 sebességes
Hajtás: Lánc
Váz típusa: alumínium gerincváz
Felfüggesztés első: 43 mm-es felfordított teleszkópvilla
Felfüggesztés hátsó: Uni-Trak gáztartályos központi rugóstag
Rugóút első: 120 mm
Rugóút hátsó: 125 mm
Gumi első: 120/70 ZR17
Gumi hátsó: 190/55 ZR17
Fék első: Dupla 300 mm-es hullámos tárcsa 4 dugattyús radiális féknyergek
Fék hátsó: Szimpla 220 mm-es hullámos tárcsa
Villaszög: 24°
Utánfutás: 102 mm
Tengelytáv: 1385 mm
Ülésmagasság: 825 mm
Tank: 17 l
Száraz súly: 170 kg

 
Ne másolj, inkább kérj! dren.love@gmail.com


akinek az ordítozás
nem kenyere, annak
motoron nemigen nyílik
alkalma a csevegésre
Suzuki
Honda
Üzletek
Yamaha
Kawasaki 
Felszerelés


Eliica 


F1
Motor GP
Motocross

Hirdess te is itt ingyen. A buttonod legyen max 100*45 pixel, vagy add meg a linked! Cserébe te is hirdesd az oldalt.

*MMP* Mew Mew Power ~ Vadmacska kommandó 

 

 

 

 

 

 

még több banner 


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Ingyenes, magyar fejlesztésû online AI kalandkönyvek és szabadulószobák. Regisztrálj és játsz! Garantált szórakozás!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! Hívjon! 0630/583-3168