OST ~ Onigashima - Shinu mataha Tasukaru
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Award 
Linkek 
Főoldal 
Magamról
Az oldalról 
Versenyek 
Bannereim 
Vendégkönyv 
Link, banner csere 


A Hely 
Térképek
Repjegyek
Gasztronómia 
Szógyűjtemény 
Valuta árfolyam
Látványosságok 
Gésák, szamurájok
és nindzsák


Anime 
Galéria
Üzletek
Műfajok 
Kialakulás 
Találkozók 
Mi is az a hentai?
Kifejezőeszközök 
Anime, manga
lexikon


Galéria
Mangaka
A technika
Történelem
Mi is az a doujinshi?


Lista 
Rendelés 
Letöltések 
Rendelj itt! 
Kívánság lista 


Intro 
Horror
Thriller
Fantsy
Rajzfilm
Vígjáték
Romatikus


Enter
Fejléc 
Button
Layout
Banner
Welcome
Don't copy! 
Menü fejléc
G-portál design
Pixelek

_Motorok_
_Motorok_ : Kawasaki ER-6f 2006

Kawasaki ER-6f 2006


Egy különleges egyveleg


Élvezetes vezetni, vezetőbarát, és nagyszerűen néz ki - az ER-6f a kezdőktől a tapasztalt motorosokig mindenki számára tartogat valamit. Hogyan tudtunk megépíteni egy ilyen széles spektrummal rendelkező motort? A válasz egyszerű: a motoros szemszögéből kezdtük a fejlesztést, nem a motorral. Fejlesztőmérnökeink megvizsgálták hogyan "érintkezik" a vezető a motorral. Azt az üléspozíciót igyekeztek megtalálni, ami a leginkább magabiztossá teszi a pilótát. A lábtartók közötti távolság szűkítése és az alacsony ülésmagasság miatt a vezető mindkét lábbal eléri a talajt. A kezelőszerveket kis erővel lehet működtetni, így a gép uralása gyerekjáték.
Az ER-6f-et vezetni nagyon könnyű. A játszi vezethetőség javarészt a szűk és könnyű váznak köszönhető, mely oldalt elhelyezett rugóstaggal kapcsolódik a háromszög alakú lengővillához. Ez az innovatív rövid tengelytávú váz (a kompakt motorral együtt) kulcsfontosságú tényező az ER-6f komfortjában és vezetőbarát kezelhetőségében.
A blokk sem kevésbé innovatív. A tervezés elsődleges céljai, a könnyű súly és nagyon kompakt építésmód miatt a V2-esek és a soros négyesek azonnal kiestek a rostán. Fejlesztőmérnök csapatunk (beleértve a MotoGP konstruktőrt is) egy teljesen új, kompakt, soros kéthengeres erőforrást alkotott, mely teljesítményét széles fordulatszám tartományban, könnyen kezelhetően adja le.
Ez a 649 cm3-es vízhűtéses blokk a legkompaktabb erőforrás a kategóriájában. De ne tévesszen meg a kis méret, ez a bébi olyat üt, amire más motor nem képes ebben a kategóriában. Az elektronikus benzinbefecskendezés sima teljesítményleadást biztosít az egész fordulatszám tartományban.



Az ER-6f legalább annyira "természetbarát" mint amennyire "felhasználóbarát", mivel ez az egyetlen motor a kategóriájában, ami teljesíti a szigorú Euro-III emissziós előírásokat.
Szórakoztató és könnyű vezetni. Az ER-6f öröm a kezdőknek barátságos méretei és kényelmes ergonómiája miatt, és élvezet a tapasztaltaknak erőteljes motorja és kezes viselkedése miatt.


ER-6f - méretre és érzésre 400-as, de egy 650-es erejével.


Az ER-6f mindenki számára tartogat valamit. Hölgyek kezdők és újrakezdők imádni fogják az alacsony ülést, a könnyű súlyt és a könnyű vezethetőséget. Az ingázók a hihetetlen alacsony fogyasztást és manőverezhetőséget fogják nagyra értékelni. Akik pedig egy második "játszós" motort szeretnének meg fognak lepődni az ER-6f teljesítményén.


Élvezetes vezetni
Ha valamit nem élvezetes vezetni, az nem is Kawasaki. Az ER-6f rugalmas motorját lágy, nyugodt erőleadásra hangolták, főleg az alacsony és közepes fordulatszám tartományokra koncentrálva. A könnyű váz és idomzat úgy illik a vezetőre, mint egy szűk farmer, azt az érzetet keltve, mintha a motor a vezetővel egybeforrna. A rövid tengelytáv és a tudatosan alkalmazott tömeg középpontosítás (a blokk alatti kipufogó alkalmazásának ez volt az egyik oka) kivételes kezelhetőséget és rövid fordulókört tesz lehetővé.
Legyen szó a zsúfolt városi közlekedés legyőzéséről vagy országúti kanyarvadászatról, az ER-6f-et mindig élvezet vezetni.


Könnyű vezetni - széles motoros réteg számára készült
Az ER-6f-et kivételesen könnyű vezetni. A kompakt de combos soros kéthengeres blokk, a könnyű csőváz és az oldalt elhelyezett rugóstag kombinációja vékony és pici motor benyomását kelti, ami azért némi ellentétben áll a motor kivételes teljesítményével. Adj hozzá alacsony ülésmagasságot, kényelmes üléspozíciót és könnyű működtetést, és az eredmény egy olyan motor, amivel könnyen boldogulnak a kezdők, és amit nagyon élveznek a haladók.
 
Kifinomult stílus
Kecses, mint egy vadmacska és legalább annyira agilis is, az ER-6f megjelenése és tapintása jóval drágább motort idéz. A legszebb középosztálybeli motorként az ER-6f tökéletes példája annak, hogyan követi a forma a funkciót, a motor letisztult, hullámos formái tökéletesen hajlanak a vezető köré. Az oldalt elhelyezett rugóstag, a blokk alatti kipufogó és a versenystílusú 6 küllős kerekek olyan külsőt kölcsönöznek az ER-6f-nek, amiről azonnal felismerhető, hogy Kawasaki.

ELSŐ PILLANTÁSRA

Vadiúj, 649 cm3-es, vízhűtéses, 4 ütemű, soros kéthengeres
 - A kompakt építésű blokk alacsony és közepes fordulatszámra van hangolva.
Kéttónusú ülés - A kéttónusú ülés design (csak az ezüstszínű modelleken) azt a benyomást kelti, mintha ülésburkolat lenne a motoron
Alacsony ülésmagasság - Az alacsony ülés és az egész motor karcsú kialakítása miatt mindkét láb könnyedén leér a földre.

Könnyű, agilis kezelhetőség
 - A rövid tengelytáv és hosszú lengővilla kombinációja könnyen uralható gépet és szűk fordulókört eredményez.
Szél- és időjárás védelem - Az aerodinamikus szélvédő és teljes idomzat teszi az ER-6f otthonává az autópályát.
ABS - Első és hátsó ABS-szel is rendelhető a modell.
Oldalt elhelyezett rugóstag - A szimpla hátsó rugóstag a váz és a lengővilla között található, beleilleszkedik a kormánynyaktól a hátsó tengelyig tartó lágy vonalba.
3-utas katalizátor - A hatékony üzemanyag befecskendezés és a 3-utas katalizátor segítségével az ER-6f teljesíti a szigorú Euro-III emissziós értékeket.
Blokk alatti kipufogó - A blokk alatt elhelyezett kipufogó alacsonyabbra helyezi az ER-6f súlypontját, és hozzájárul a motor összetömörített megjelenéséhez.
Idomba süllyesztett indexek - A fehér burkolatú, narancsizzós, idomba süllyesztett indexek kiegészítik a motor kecses formáit.
Hullámos féktárcsák - A három darab hullámos féktárcsa nem csak jól néz ki, de igen hathatós fékerőt is nyújtanak.
Keskeny üléspozíció - A kompakt motor és a szűk váz eredményeképp az üléspozíció keskeny a térdnél és lábnál.
"Kazettás" váltó - A Ninja technológiás háromszög elrendezés (a főtengely és a váltótengelyek háromszög alakzatban állnak egymáshoz képest) jelentősen hozzájárul az erőforrás kompakt méreteihez.
  
MIÉRT A SOROS KÉTHENGERES?
A megfelelő blokk kiválasztása

* Az ER-6f kompakt méretének kulcsa a motorja. Fejlesztőmérnökeink tudták, hogy egy ilyen kompakt motorhoz a soros négyhengeres blokk túl széles, a V2-es pedig túl hosszú lenne. Az egyetlen hengerelrendezés, ami párosítja a megfelelő teljesítmény és a kompakt méretet a soros kéthengeres.
* Az ER-6f 649 cm3-es vízhűtéses erőforrása messze-távol a legkisebb blokk a kategóriában, még az ER-5-nél is kisebb, ami nem kis szó, mivel kettejük között 150 cm3 a különbség az ER-6f javára.


A blokkot közepes fordulatszám tartományra hangolták
* A vadonatúj, vízhűtéses, DOHC, 8 szelepes, 649 cm3-es, soros kéthengeres, befecskendezős motor lágy, kezes teljesítményt nyújt, főleg az alacsony és közepes tartományban. Vezetőbarát erőkarakterisztikára hangoltuk, ami bizalmat kelt a kezdőkben.
* Az erőforrás kiváló középtartománybeli erőleadása miatt főleg közepes sebességtartományban, városi utcákon élvezetes vezetni a motort. Az 50 km/h-s sebességről való kigyorsítás egészen elképesztő, emiatt kimondottan könnyű előzni a motorral.
* Hogyan tudtunk ilyen teljesítményt kicsikarni egy rendkívül kompakt és könnyű motorból? Egyszerűen felhasználtuk a sikeres Ninja szupersport motorok fejlesztése terén nyert óriási tapasztalatunkat.
* A nagy átmérőjű, 38 mm-es gázfuratoknak és a másodlagos pillangószeleppel rendelkező technológiának köszönhetően a gázreakció nagyon lágy és könnyen kezelhető.
* A kihívóan hajlított leömlőcsövek optimális távolságot biztosítanak a hengerfej és a kipufogó dob között.


Környezetbarát
Euro III megfelelősség
* Mivel a környezetvédelmi előírások egyre szigorúbbak és egyre nagyobb figyelmet szentelnek rá, célunk volt elérni, hogy az ER-6f a legtisztább motor legyen a kategóriában. A hatékony benzin befecskendezés és a háromutas katalizátor kombinációja felel a nagyon alacsony emissziós értékekért, ami azt jelenti, hogy egy évvel a hatályba lépése előtt teljesíti a nagyon szigorú Euro-III-at.
 
Vékony, alacsony, kompakt és könnyűsúlyú
Az ER-6f kompakt méretének kulcsa a hihetetlen kompakt soros kéthengeres blokk, ami lehetővé tette a szűk, könnyű váz alkalmazását. Az eredmény egy 400-as méretű motor egy 650-es erejével, és mindig bátorítóan invitálja a kezdőket: "Gyere, menjünk egyet!" mindeközben egy jókora adag szórakozást nyújt a haladóknak.


Blokk
* Ne engedd, hogy a "soros kéthengeres" szavak megtévesszenek. Ez a blokk telis tele van high-tech megoldásokkal, amit a kompakt méret és a meglepő elérése tett szükségessé. Ninja technológia és know-how hemzseg az ER-6f-ben, ez a magyarázata miért fogja ez a kompakt és könnyűsúlyú motor túlszárnyalni riválisait a középkategóriában (még azokat is, melyek nagyobb lökettérfogatúak).
 A háromszöget bezáró főtengely-váltótengelyek nagyon röviddé teszik a blokkot.
 A váltó bemeneti és kimeneti tengelye "kazettás" váltórendszerben helyezkednek el, ami kompakt méretet és könnyű kiszerelhetőséget jelent.
 A félszáraz karter csökkenti a blokk magasságát.
 A galvanizált henger könnyűsúlyú, szűk építésű.
 A blokk alatti kipufogó segíti a tömeg középpontosítást, és egyúttal alacsonyabbra helyezi a súlypontot is.
Váz
* A váz design sem kevésbé elegáns:
 A kompakt motor miatt vékony, minimalista vázat lehetett alkalmazni, ami kellően szűk a térdnél és a lábnál.
 A kompakt motor miatt extrém rövidre lehetett venni a tengelytávot, ami könnyű és kezes vezethetőséget jelent.
 Mivel hosszú lengővillát lehetett beépíteni, a hátsó futómű kimondottan jól teljesít.
 3 dimenziós elemzésekkel kerestük meg a váz ideális merevségét, ami nagyban hozzájárul a kivételes kezelhetőséghez.
 A váz nagy szakítószilárdságú acélból készült csőváz, ami merevség és súly tekintetében felveszi a versenyt az alumínium vázakkal.
 Az oldalt elhelyezett rugóstag miatt az akkumulátor a rugóstag mellé kerülhetett. Ez az előnyös elrendezés lehetővé teszi, hogy csökkenjen az ülésmagasság, és keskenyebb legyen a motor.
* Ugyanaz a viselkedés teszi élvezetessé a vezetését (készséges reakciók és vezetőbarát kialakítás) ami miatt ideális kezdők számára is.
* A rövid tengelytáv és szűk fordulókör teszi könnyen manőverezhetővé az ER-6f-et.


Szűk üléspozíció
Ergonómia
* Az üléspozíciót úgy alakítottuk ki, hogy bizalmat sugalljon. A kormány, ülés és lábtartó háromszög közötti ideális arány kényelmes és természetes üléspozíciót tesz lehetővé a legtöbb motoros számára.
* A szűk váz és blokk miatt az egész jármű nagyon vékony benyomást kelt, a vezető a térdét és lábát közel tartja egymáshoz.
* A speciálisan formázott tank követi a láb vonalát, és mivel a vége keskeny, így a vezető közel tudja egymáshoz tartani a lábait.
* Az alacsony ülésmagasságnak és a szűk kialakításnak köszönhetően mindkét láb leér a földre mikor a motor megállt, ez az egyik legfontosabb szempont nagyon sok motoros számára.
* Az aerodinamikus szélvédő megvédi a vezetőt a menetszéltől és az időjárás viszontagságaitól, miközben hozzájárul az ER-6f kivételesen hatékony üzemanyag felhasználáshoz.


TÖKÉLETES ARÁNYOK
Az ER-6f külsejére az építészek által sokat használt kifejezés, a "Devine Proportion" lehet találó, ami a természetben található ideális arányt jelenti. A motorosok ehelyett persze egyszerűen ennyit mondanak: "Nagyon rendben van." Az ER-6f kifinomult stílusa és letisztult egyszerűsége olyan vonzó motort alkot, melynek nem tud ellenállni azok az új motorosok, akik keresik a módját annak, hogyan fejezhetnék ki ízlésüket.


Váz / hátsó felfüggesztés
* A váz, a hátsó futómű és a lengővilla kialakításai egységes vonalat alkotnak, mely a kormánytól a hátsó tengelyig tart.
* A nagy szakítószilárdságú acélból készült csőváz könnyed megjelenést ad a motornak. 3 dimenziós elemzésekkel sikerült elérni a célul kitűzött merevségi értékeket.
* Az oldalt elhelyezett egy szimpla rugóstag lágyan vezeti át a tekintetet a vázról a lengővillára.
* A merevítőkkel ellátott lengővilla követi a váz és rugóstag vonalát, háromszög kialakítása pedig megerősít a gép innovatív külsejét.
Idomzat
* Agresszív fényszóró design — a remekbeszabott Z1000-rel való hasonlóság nem a véletlen műve.
* A szél- és időjárás védelem az aerodinamikus szélvédő feladata, melynek segítségével az ER-6f otthon érzi magát az autópályán és a városi utakon is.
* Az indexek az idomba vannak integrálva, fokozva a gép zanzásított megjelenését.
* Az átlátszó index burkolatok és narancsszínű égők csúcsminőségű motor benyomását keltik.
* A látványos vonalvezetésű idomzat karcsú farokidomban és annak síkjába illesztett hátsó lámpa burkolatban végződik. Hátulról nézve az ER-6f karcsú és agilis benyomást kelt.
* A kéttónusú ülés design hozzájárul a motor karcsú megjelenéséhez, és azt a benyomást kelti, mintha ülésburkolat lenne a motoron.
* A szemet gyönyörködtetően formázott tankot nem lehet mással összetéveszteni, ez csakis Kawasaki lehet. A tank síkjába illesztett tanksapka harmóniában van az ER-6f sudár vonalaival.
* A stílusos, egy darabból álló vezető és utas lábtartó konzol kihangsúlyozza a motor sportos személyiségét.


Műszerek
* A kompakt, léptetőmotoros sebességmérőben található LCD kijelzőn található az összes megtett km, két napi számláló és pontos idő, illetve ebben a házban van a vízhőmérséklet figyelmeztető. A fordulatszámmérő házában található a benzinszint és benzin befecskendezés LED figyelmeztetője. Egyéb visszajelzők: index, reflektor, üresfokozat és olajszint figyelmeztető. 





Blokk
* A blokk alatti kipufogó nagy szerepet játszik a jármű összetömörített megjelenéséhez.
 
Fékek / felnik / gumik
* A három darab hullámos féktárcsa nagyszerűen néz ki és harapós fékteljesítményt nyújt.
* A szép, hatküllős felnik nem csak könnyed kinézetet sugallnak, valóban csökkentik a rugózatlan tömeget.


A BIZTONSÁGÉRZET FOKOZÁSA
ABS
* Azok a vásárlók, akik szeretnék fokozni biztonságérzetüket, első és hátsó ABS-szel szerelt verziót is rendelhetnek. 
Blokk
* Az automata alapjárat gyorsbeállító rendszer megkönnyíti az indítást és a katalizátor is a lehető leghamarabb kezd hatékonyan működni.
* Az egyszerű hűtési rendszer a hűtőfolyadékot a blokkon keresztül vezeti a hengerbe és a hengerfejbe, csökkentve a külső vízcsöveket.
* A 180o-ban elékelt főtengely kiegyensúlyozó tengelyt hajt, ami rezgésmentes, sima működést biztosít. A vízpumpát a kiegyensúlyozó tengely jobb oldali vége hajtja.
* A könnyűsúlyú, gyertyapipába integrált trafók helyet spórolnak.
* A nagy kapacitású légszűrő hozzájárul a motor kivételes teljesítményéhez.
* A könnyűsúlyú üzemanyag pumpa a tank belsejében található.
Váz
* Négy darab kampó segítségével lehet a csomagot vagy a második sisakot a hátsó ülésre rögzíteni.
* Az ülés alatti tárolórekeszben külön hely van kialakítva az U-lakatnak.
* Az indexek vészvillogóként is funkcionálnak.
* Eredeti Kawasaki kiegészítőként kapható lesz top case és mini index kit

ER-6n / ER-6f műszaki adatok

Motor típusa: 4 ütemű, soros 2 hengeres
Lökettérfogat: 649 cc
Teljesítmény: 72.1 LE (53 kW) / 8.500 ford.
Nyomaték: 66 Nm / 7.000 ford.
Hűtés: Vízhűtés
Furat x Löket: 83 x 63 mm
Üzemanyag ellátás: 38 mm-es üzemanyag befecskendezés
Gyújtás: digitális
Indítás: Önindító
Váltómű: 6 sebességes
Hajtás: Lánc
Váz típusa: Diamond nagy szakítószilárdságú acél
Felfüggesztés első: 41 mm-es teleszkópvilla
Felfüggesztés hátsó: Oldalt elhelyezett rugóstag
Gumi első: 120/70 ZR17
Gumi hátsó: 160/60 ZR17
Fék első: Dupla 300 mm-es hullámos tárcsa 2 dugattyús féknyereg
Fék hátsó: Szimpla 220 mm-es hullámos tárcsa 1 dugattyús féknyereggel
Villaszög: 24.5°
Utánfutás: 102 mm
Tengelytáv: 1405 mm
Ülésmagasság: 785 mm / 790 mm
Tank: 15.5 l
Száraz súly: 174 kg / 178 kg

 
Ne másolj, inkább kérj! dren.love@gmail.com


akinek az ordítozás
nem kenyere, annak
motoron nemigen nyílik
alkalma a csevegésre
Suzuki
Honda
Üzletek
Yamaha
Kawasaki 
Felszerelés


Eliica 


F1
Motor GP
Motocross

Hirdess te is itt ingyen. A buttonod legyen max 100*45 pixel, vagy add meg a linked! Cserébe te is hirdesd az oldalt.

*MMP* Mew Mew Power ~ Vadmacska kommandó 

 

 

 

 

 

 

még több banner 


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Ingyenes, magyar fejlesztésû online AI kalandkönyvek és szabadulószobák. Regisztrálj és játsz! Garantált szórakozás!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! Hívjon! 0630/583-3168