Kawasaki ER-6n 2006
A MOTORKERÉKPÁROZÁS LÉNYEGE Körülírni, hogy mi is a motorozás, mi az a szabadság, amit a két keréken való gurulás jelent, szinte lehetetlen. Az innovatív és nagyteljesítményű motorok gyártójaként ismert és elismert Kawasaki megtette azt a frissítő és ötletes lépést, hogy kombinálja mérnöki tudását a modern dizájnnal, ennek eredményét, a vadiúj ER-6n-t pedig büszkén mutatja be Önöknek. A Kawasaki japán tervezőrészlegénél, Akashiban született ER-6n egy bátor és új korszakot nyit meg a Kawasakinál, és új lehetőségeket tár fel a tapasztalt motorosok, illetve mindazok számára, akik ezidáig még nem fedezték fel a motorozás érdemeit.
Ez a jármű minden korosztálynak és tudásszintnek megfelel, legyen az újdonsült tulajdonos hölgy vagy férfi. Az ER-6n élenjáró dizájn elemeinek nézegetése legalább annyira élvezetes, mint motorozni vele. Kényelmes ergonómiája, kompakt, soros kéthengeres motorja és karcsú váza miatt az ER-6n extrém könnyen manőverezhető és igazán szórakoztató gépezet.
Kezdő motorosok számára az ER-6n élvezeti faktora a tudásukkal együtt növekszik. Tapasztalt pilótákban pedig újraéled a motorozás igazi lényege, széles tartományban felhasználható ereje passzol a szemre is megkapó váz teljesítőképességéhez. Az ER-6n kifejezi a Kawasaki gyár céltudatos vízióját, mely vízió szenvedéllyel és elkötelezettséggel született arra, hogy a motorozás tiszta élvezetét nyújtsa a lehető legszélesebb közönségnek. Egy korban, ahol az alternatív közlekedési módoknak egyre nagyobb szerep jut, az ER-6n feleleveníti a Kawasaki elkötelezettségének valódi lényegét: szórakozás, izgalom, és szabadság két keréken.
EGY KÜLÖNLEGES EGYVELEG Élvezetes vezetni, vezetőbarát, és nagyszerűen néz ki - az ER-6n a kezdőktől a tapasztalt motorosokig mindenki számára tartogat valamit. Hogyan tudtunk megépíteni egy ilyen széles spektrummal rendelkező motort? A válasz egyszerű: a motoros szemszögéből kezdtük a fejlesztést, nem a motorral. Fejlesztőmérnökeink megvizsgálták hogyan "érintkezik" a vezető a motorral. Azt az üléspozíciót igyekeztek megtalálni, ami a leginkább magabiztossá teszi a pilótát. A lábtartók közötti távolság szűkítése és az alacsony ülésmagasság miatt a vezető mindkét lábbal eléri a talajt. A kezelőszerveket kis erővel lehet működtetni, így a gép uralása gyerekjáték. Az ER-6n-t vezetni nagyon könnyű. A játszi vezethetőség javarészt a szűk és könnyű váznak köszönhető, mely oldalt elhelyezett rugóstaggal kapcsolódik a háromszög alakú lengővillához. Ez az innovatív rövid tengelytávú váz (a kompakt motorral együtt) kulcsfontosságú tényező az ER-6n komfortjában és vezetőbarát kezelhetőségében. A blokk sem kevésbé innovatív. A tervezés elsődleges céljai, a könnyű súly és nagyon kompakt építésmód miatt a V2-esek és a soros négyesek azonnal kiestek a rostán. Fejlesztőmérnök csapatunk - beleértve a MotoGP konstruktőrt is - egy teljesen új, kompakt, soros kéthengeres erőforrást alkotott, mely teljesítményét széles fordulatszám tartományban, könnyen kezelhetően adja le. Ez a 649 cm3-es vízhűtéses blokk a legkompaktabb erőforrás a kategóriájában.
De ne tévesszen meg a kis méret, ez a bébi olyat üt, amire más motor nem képes ebben a kategóriában. Az elektronikus benzinbefecskendezés sima teljesítményleadást biztosít az egész fordulatszám tartományban. Az ER-6n legalább annyira "természetbarát", mint amennyire "felhasználóbarát", mivel ez az egyetlen motor a kategóriájában, ami teljesíti a szigorú Euro-III emissziós előírásokat
Szórakoztató és könnyű vezetni. Az ER-6n öröm a kezdőknek barátságos méretei és kényelmes ergonómiája miatt, és élvezet a tapasztaltaknak erőteljes motorja és kezes viselkedése miatt.
ER-6n - MÉRETRE ÉS ÉRZÉSRE 400-AS, DE EGY 650-ES EREJÉVEL
Az ER-6n mindenki számára tartogat valamit. Hölgyek kezdők és újrakezdők imádni fogják az alacsony ülést, a könnyű súlyt és a könnyű vezethetőséget. Az ingázók a hihetetlen alacsony fogyasztást és manőverezhetőséget fogják nagyra értékelni. Akik pedig egy második "játszós" motort szeretnének meg fognak lepődni az ER-6n teljesítményén.
Élvezetes vezetni Ha valamit nem élvezetes vezetni, az nem is Kawasaki. Az ER-6n rugalmas motorját lágy, nyugodt erőleadásra hangolták, főleg az alacsony és közepes fordulatszám tartományokra koncentrálva. A könnyű váz és idomzat úgy illik a vezetőre, mint egy szűk farmer, azt az érzetet keltve, mintha a motor a vezetővel egybeforrna. A rövid tengelytáv és a tudatosan alkalmazott tömeg-középpontosítás (a blokk alatti kipufogó alkalmazásának ez volt az egyik oka) kivételes kezelhetőséget és rövid fordulókört tesz lehetővé. Legyen szó a zsúfolt városi közlekedés legyőzéséről vagy országúti kanyarvadászatról, az ER-6n-t mindig élvezet vezetni.
Könnyű vezetni - széles motoros réteg számára készült Az ER-6n-t kivételesen könnyű vezetni. A kompakt de combos soros kéthengeres blokk, a könnyű csőváz és az oldalt elhelyezett rugóstag kombinációja vékony és pici motor benyomását kelti, ami azért némi ellentétben áll a motor kivételes teljesítményével. Adj hozzá alacsony ülésmagasságot, kényelmes üléspozíciót és könnyű működtetést, és az eredmény egy olyan motor, amivel könnyen boldogulnak a kezdők, és amit nagyon élveznek a haladók.
Csúcsminőségű külső megjelenés Ki mondta, hogy a kezdő motoroknak unalmasan kell kinézniük? Hát nem a Kawasaki! Az ER-6n avantgárd stílusa a legszebb középkategóriás motorrá teszi a piacon. Tökéletes példája annak, hogyan követi a forma a funkciót, a motor gondosan formázott, kecses vonalai tökéletesen követik a vezető testét. Az agresszív egymás felett elhelyezett fényszóróival, digitális/analóg műszerfalával, és versenystílusú 6-küllős felnijével olyan szédítő külsőt kapott, ami már messziről felismerhetővé teszi.
ER-6n / ER-6f műszaki adatok
Motor típusa: 4 ütemű, soros 2 hengeres Lökettérfogat: 649 cc Teljesítmény: 72.1 LE (53 kW) / 8.500 ford. Nyomaték: 66 Nm / 7.000 ford. Hűtés: Vízhűtés Furat x Löket: 83 x 63 mm Üzemanyag ellátás: 38 mm-es üzemanyag befecskendezés Gyújtás: digitális Indítás: Önindító Váltómű: 6 sebességes Hajtás: Lánc Váz típusa: Diamond nagy szakítószilárdságú acél Felfüggesztés első: 41 mm-es teleszkópvilla Felfüggesztés hátsó: Oldalt elhelyezett rugóstag Gumi első: 120/70 ZR17 Gumi hátsó: 160/60 ZR17 Fék első: Dupla 300 mm-es hullámos tárcsa 2 dugattyús féknyereg Fék hátsó: Szimpla 220 mm-es hullámos tárcsa 1 dugattyús féknyereggel Villaszög: 24.5° Utánfutás: 102 mm Tengelytáv: 1405 mm Ülésmagasság: 785 mm / 790 mm Tank: 15.5 l Száraz súly: 174 kg / 178 kg
Kiegészítők
Dainese Venice Beach férfi / női kabát + ER-6n Tankpad
+
Hátsó doboz + konzol
+
Bukógomba + visszapillantó tükör (Sports vagy Style)
+
|