OST ~ Onigashima - Shinu mataha Tasukaru
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 


Award 
Linkek 
Főoldal 
Magamról
Az oldalról 
Versenyek 
Bannereim 
Vendégkönyv 
Link, banner csere 


A Hely 
Térképek
Repjegyek
Gasztronómia 
Szógyűjtemény 
Valuta árfolyam
Látványosságok 
Gésák, szamurájok
és nindzsák


Anime 
Galéria
Üzletek
Műfajok 
Kialakulás 
Találkozók 
Mi is az a hentai?
Kifejezőeszközök 
Anime, manga
lexikon


Galéria
Mangaka
A technika
Történelem
Mi is az a doujinshi?


Lista 
Rendelés 
Letöltések 
Rendelj itt! 
Kívánság lista 


Intro 
Horror
Thriller
Fantsy
Rajzfilm
Vígjáték
Romatikus


Enter
Fejléc 
Button
Layout
Banner
Welcome
Don't copy! 
Menü fejléc
G-portál design
Pixelek

_Motorok_
_Motorok_ : Kawasaki VN900 Classic 2006

Kawasaki VN900 Classic 2006


Élvezetes V2-es teljesítmény                               
Mi adja a V2-esek időtlen vonzerejét? Talán a gyújtási sorrend, mely utánozza az emberi szív dobogását? Vagy a derék alacsony fordulatú nyomaték, ami nyugodt motorozást tesz lehetővé? Esetleg a könnyed középtartományos gyorsulás, ami könnyűvé teszi más járművek leelőzését? Vagy egyszerűen csak a részegítő kipufogó hang és erőkarakterisztika miatt szeretik a motorosok a V2-est? Bármelyik tulajdonságot is kedvelik a V2-esben, a VN900-ban meglesz az összes.


Nagymotoros megjelenés és művészi kivitel
Mikor valaki először látja a VN900 Classicot, meg fognak lepődni mikor azt hallják, "csak" 900-as. Ez amiatt van, hogy a motor méretei, és megjelenése simán rivalizál a nagyköbcentis cruiserekkel. Hosszú, alacsony, és kész a cirkálásra - a VN900 megjelenése felidézi a VN2000-ret. Ezt a hatást tovább erősíti a blokk külső méreteinek nagyra tervezése, a részletekre ügyelés, és a látványos, kézzel formázott művészi kivitelű idomzat.


ELSŐ PILLANTÁSRA 
Új, 903 cm3-es, vízhűtéses, 4 ütemű, V2-es erőforrás  - A blokk tervezésénél a VN2000-ret vették alapul, a benzin befecskendezés és finomporlasztós injektorok combos V2-es erőt adnak, lágy reagálással és olyan alacsony emissziós értékekkel, melyek már teljesítik az Euro-III-at.
Levágott végű kipufogók - Az agresszív kinézetű levágott végű kipufogóktól a motor álltában is jól néz ki.
Ultra alacsony ülésmagasság - Az alacsony ülésmagasság miatt mindkét láb könnyedén eléri a földet.
Műszerfal - A tankra szerelt műszerfal konzolon nagyméretű sebességmérő és üzemanyag szintjelző található.
Szíjhajtás - A lágy és hatékony szíjhajtás kevesebb karbantartást igényel, mint a lánc.
Dupla tárcsafék  - A VN900 Classicon első és hátsó tárcsafék található.
Legjobb gyorsulás a kategóriában - A VN900 Classic óriási nyomatéka kiváló gyorsulást biztosít közepes sebesség tartományokban (a normál cruiser sebességről).
"Big bike" megjelenés és kidolgozás - Az elegáns idomzatot és motor burkolatokat kézzel tervezték, szemnek és kéznek egyaránt kellemes vonalakat alkotva.
Széles hátsó gumi  - A VN900-on található 180 mm-es hátsó gumi szélesebb, mint sok 1600-as cruiseren található.
Óriási alacsony fordulatszámú nyomaték - A motor kedveli az alacsony és közepes tartományú fordulatszámokat, megkönnyítve az elindulásokat és lehetővé téve a big bike stílusú hamar felváltogatást.
Könnyű vezethetőség - A futómű geometriáját úgy alakítottuk ki, hogy stabil úttartás és a lassú tempónál is könnyed manőverezhetőség jellemezze.

"BIG BIKE" KINÉZET ÉS BENYOMÁS
Hogy miért olyan tiszták és szépek mindig a cruiserek? Mert legalább annyira élvezetes polírozni őket, mint motorozni velük. Erre mondják, hogy "büszke vagyok a motoromra". A VN900 Classic számos long-and-low design elemet vett át az elképesztő VN2000-ről. Könnyű vezetni és nagyon vezetőbarát motor, a VN900 a nagyobb cruisereken megszokott külsőt, érzést és kidolgozást nyújtja. Mint egy gyönyörű nő, a VN900 mindenhonnan nézve jól néz ki. Az utcán gurulva, vagy a kávézó előtt parkolva, ez a motor mindenütt bezsebeli az elismerő pillantásokat.
Idomzat
* A benzintank és a sárvédők íve egymáshoz igazodik.
* A széles tank a vége felé fokozatosan elvékonyodik, összhangban a VN900 csábos és gömbölyded vonalaival. A tank görbületeinek változó az átmérője, az ebből adódó dinamizmus erőteljes és szexi kisugárzást ad. A kézzel formázott idomok szemnek és kéznek egyaránt kellemes vonalakat adnak.
* Az ülésnél lévő sárvédő olyan széles, mint a VN2000-ren, de éppúgy, mint a tank, ez is fokozatosan szűkül hátrafelé. A sárvédő hosszát úgy alakítottuk ki, hogy a legjobb szögből mutassa a masszív hátsó gumit.


Blokk
* A vastagon krómozott motor fedelek hajlított kivitelűek. 3D kialakításuk méretnövelő hatású optikailag, és csúcsminőségű benyomást kelt.
* A hengeren és a hengerfejen található nagy hűtőbordák célja szintén a nagyobb blokk látszata. A bordák mérete és elhelyezése szintén ezt szolgálja.
* Csakúgy, mint a VN2000-ren, a hűtőbordák élei speciális NC felületkezelést kaptak, aminek hatására erőteljesen csillog napsütésben.
* A blokk összes nem krómos felületét fekete színűre festettük.
* A dupla, levágott végű kipufogók vad külsőt adnak a VN900-nak. Formájuk a motor álló helyzetében is megkapó.
* A gömbölyded forma elérése érdekében a kipufogót először kézzel formázták meg, majd ezután képezték le a formát 3D-be.
 
Vastag hátsó gumi
* Egy újabb VN2000 tulajdonság a vastag, 180 mm-es hátsó gumi, ami nagyon erőteljes imidzset sugároz. (A 180 mm-es gumi szélesebb, mint a legtöbb nagy lökettérfogatú cruiseren használatos, beleértve a Kawasaki 1600-as modelljeit is!)
Váz/Lengővilla
* Háromszög alakú lengővilla szintén a VN2000-re hasonlító megoldás, matt feketére festet külsővel.
* A szintén matt feketére festett csőváz megjelenésében illeszkedik a lengővillához, és harmonikusan kiegészíti a blokk és az idomok eleganciáját.


Műszerek
* A tankra szerelt műszerfal konzol vékony és könnyűsúlyú, elegánsan belesimul a motor vonalaiba.
* A nagy számlapos sebességmérőben található egy könnyen leolvasható LCD kijelző, visszajelző lámpák - és még egy mutatós benzinszintjelző is - a kategóriában megszokott "benzincsap tartalékra állítás" módszer helyett.


Részletek
* A lábtartó trepnik kényelmesek, és feldobják a motor megjelenését.
* A sarokváltó igazi cruiser élményt nyújt.
* A kormány és a működtető szervek polírozott kivitele minőségi benyomást kelt.
* A sisaktartó az ülés alá került, így nem zavarja meg a motor megjelenését.
 
BIG BIKE JELLEMZŐK
A VN900 Classic nem csak kinézetre és érzésre olyan, mint egy nagy Cruiser, jellemzői is azzá teszik. Ilyen például a kevés karbantartást igénylő szíjhajtás, a nagy hatótávolságú tank, ami megnyújtja a két tankolás közötti örömködés idejét és az erőteljes tárcsafékek, melyek segítenek lelassítani a kíváncsi járókelők előtt.


Szíjhajtás
* A VN2000 mintájára a VN900 Classicon is csendes és hatékony szíj viszi az erőt a hátsó kerékhez.
* A lánchajtáshoz képest kevesebb karbantartás igényel. Emellett a szíj lágyabb erőátvitelt biztosít, mint a kardánhajtás.


Benzintank
* Nagy lökettérfogatú, 18 literes tank biztosítja a nagy hatótávolságot - ez azt jelenti, hogy nem kell megállni tankolni akkor sem, ha nagyobb gépekkel motorozik együtt.
D
upla tárcsafék

* Bár a középméretű cruisereknél a dobfék a megszokott hátul, a VN900 nagyméretű tárcsafékkel rendelkezik elöl és hátul is.

NYOMÁS ELŐRE AZ ORSZÁGÚTON
Stresszesnek érzed magad? Túl sokat dolgozol? Az élet nehézségei lehangoltak? Hagyd faképnél minden gondodat egy VN900 Classicon. Helyezkedj el a kényelmes ülésen, hagyd, hogy a szél elfújja minden bánatod és engedd, hogy V2-es ritmusa ellazítson.
A VN900-on új életet kezdhetsz. A cruiseres életet - egy kétkerekű gyógymód, ami csak egy önindító-gombnyomásra van.


A legjobb gyorsulás a kategóriában
* Arra tervezték, hogy kiválóan gyorsuljon a közepes sebességtartományban (ahol a legtöbbet tartózkodik), így a VN900 Classic nyomatéka bőven elég arra, hogy legyorsulja a kisebb gépeket és egy fokozatot visszaváltva pedig könnyen tartja a lépést a nagyobb lökettérfogatú osztállyal is.
* A combos nyomaték azt jelenti, hogy bármikor, csuklóból  képes megelőzni a lassúbb járműveket az országúton


Stabil cruiser
* A VN900 hosszú tengelytávja kiváló stabilitást nyújt országúton.
Kényelmes ergonómia
* A széles kormány és az ideális ülés-kormány-lábtartó arány eredményeképpen nagyon kényelmes az üléspozíció.
* Az ergonómiailag gondosan formázott első ülés különösen kényelmes.
* A kellemes utasülés megkönnyíti a cruiser élmény megosztását másokkal.

LASSÚ CIRKÁLÁS ÉS VÁROSI MOTOROZÁS
Mindegy, hogy országúti bumlizás vagy lassú városi cirkálás az aznapi cél, a VN900 Classic egy könnyen vezethető cruiser. Készséges kezelhetőség, kis erővel működtethető kapcsolók és karok, és alacsony ülésmagasság teszi a VN900-at a cruiser piac leginkább vezetőbarát motorjává. A "szelíden barátságos" szóösszetétel írja le leginkább a motor viselkedését.

Élvezetes gyorsulás
* A motort úgy terveztük, hogy kiválóan gyorsuljon a 0-80 km/h tartományban. Mint a nagy lökettérfogatú gépeknél, a motor alacsony és közepes fordulaton húz igazán, emiatt rövideket lehet váltani (nem kell kipörgetni a fokozatokat).
* Az alacsony fordulaton ébredő combos nyomaték nagyon megkönnyíti a lámpától való elindulást.
* Ezt a nyomatékot könnyű kordában tartani köszönhetően a fejlett befecskendező rendszernek, ami meglepően könnyen kezelhetővé teszi a motort még rendkívül alacsony sebességeknél is.


Könnyű kezelhetőség
* A villaszög és utánfutás értékeit úgy alakítottuk ki, hogy a motor egyszerűen kezelhető, könnyen manőverezhető legyen kis sebességnél is - ez sok kezdőnek nagyon fontos szempont.


Alacsony ülésmagasság
* A VN900 Classic "long and low" megjelenése ultra alacsony ülésmagasságot eredményez. Ehhez jön még az ülés alatt összeszűkülő váz és a hátrafelé keskenyedő tank, így a vezetőnek mindkét lába kényelmesen eléri a talajt.
* Az alacsony ülésmagasság miatt könnyű manőverezni alacsony sebességnél és mindkét lábbal elérni a talajt - ez nagyon fontos a kezdő vezetőknek.

A V2 EREJE
Blokk
* A vízhűtéses, 903 cm3-es, V2-es erőforrás égéstere és szívó/kipufogó portok kialakítása megegyezik a VN2000-ren alkalmazott megoldásokkal. 
* Az elektronikus üzemanyag befecskendezés által működtetett dupla pillangószelepes rendszer bársonyosan selymes gázreakciót és könnyen kontrollálható nyomaték leadási karakterisztikát biztosít.
* A finomporlasztós injektorok fokozzák a teljesítményt, csökkentik a fogyasztást és az emissziós értékeket.
* Az ívelt szívócsövek kimagaslóan hatékonyan vezetik a beszívott levegőt az égéstérbe. A portok beszűkülnek az égéstér előtt, így az áramlási sebesség megnő, ami hatékonyabb töltést biztosít. A szívási hatékonyság növelése a nyomaték fokozásában jelentkezik.
* A szívó portok mélyen benyúlnak a légszűrőházba. A hosszú szívási út növeli az alacsony fordulati gázreakciót.

KÖRNYEZETBARÁT
Euro-III megfelelősség
* Napjainkban a környezetvédelmi előírások egyre szigorúbbak és egyre fontosabbak. Mindenképpen arra törekedtünk, hogy a VN900 legalább annyira környezetbarát legyen, mint amennyire "vezetőbarát" is. Hatékony befecskendezés, a kipufogóban elhelyezett katalizátorok, hengerenkénti O2 szenzorok segítségével sikerült elérni az Euro-III előírások betartását - hatályba lépése előtt 1 évvel.
 
EGYÉB JELLEMZŐK
Blokk
* Csakúgy, mint a VN2000, a VN900 is automata gyors alapjárati rendszerrel rendelkezik. A rendszerben található egy fordulatszám visszajelző, ami mindig az adott időjárási körülményhez állítja a beindítás után a fordulatszámot. (A visszajelző a másodlagos pillangószelepet használja a kívánt fordulatszám eléréséhez.)
* A kompakt, nagyfeszültségű gyújtástekercsek melegebb szikrát hoznak létre. A gyertyák mélyebbre kerültek az égéstérben, így hatékonyabb az égés és jobb a gázreakció az egész fordulatszám tartományban. A teljesítményjavulás főleg alacsony fordulaton jelentős, amikor a tekercseknek több ideje van feltöltődni.
* A könnyűsúlyú hajtókarok a VN2000-ren alkalmazottra hasonlítanak, hozzájárulva az alacsony vibrációs szinthez.
Egyéb
* Az ülést a gyújtáskulccsal lehet nyitni, így válik hozzáférhetővé a sisak zár és a szerszámkészlet.
* Az oldaltámaszt úgy helyeztük el, hogy ülő helyzetben is könnyedén lehessen ki- és behajtani.
* Opcionális kiegészítők: blokkvédők, szélvédő, hátsó ülés támasz, bőr oldaldobozok, hátsó csomagtartó és első pótlámpák.

 
Ne másolj, inkább kérj! dren.love@gmail.com


akinek az ordítozás
nem kenyere, annak
motoron nemigen nyílik
alkalma a csevegésre
Suzuki
Honda
Üzletek
Yamaha
Kawasaki 
Felszerelés


Eliica 


F1
Motor GP
Motocross

Hirdess te is itt ingyen. A buttonod legyen max 100*45 pixel, vagy add meg a linked! Cserébe te is hirdesd az oldalt.

*MMP* Mew Mew Power ~ Vadmacska kommandó 

 

 

 

 

 

 

még több banner 


Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Ingyenes, magyar fejlesztésû online AI kalandkönyvek és szabadulószobák. Regisztrálj és játsz! Garantált szórakozás!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! Hívjon! 0630/583-3168