Kawasaki W650
Múltidéző klasszikus
Bizony megvannak annak az okai, hogy a léghűtéses, álló kéthengeres motorkonstrukció miért volt több mint fél évszázadon át oly népszerű. Egyszerű felépítése, esztétikus megjelenése, és megbízható működése sok motoros számára tette ideális választássá. A W650 eme klasszikus motorszerkezet modern változata. Kiegyensúlyozó tengelye és önindítója a maximális kényelemről, kezes váza és hatékony fékei pedig a kiegyensúlyozott menettulajdonságokról gondoskodnak. Ezen modern jegyekkel éles ellentétben áll a klasszikus tankforma, a kényelmes kétszemélyes ülés, és a tradicionális kipufogók. W 650. Klasszikus gyöngyszem.
W650 műszaki adatok
Motor típusa: 4 ütemű, álló 2 hengeres Lökettérfogat: 675 cc Teljesítmény: 50 LE (37 kW) / 7000 ford. Nyomaték: 56 Nm / 5500 ford. Sűritési viszony: 8.6 2:1 Hűtés: Léghűtés Furat x Löket: 72 x 83 mm Üzemanyag ellátás: 2 Keihin karburátor Gyújtás: digitális Indítás: Önindító Váltómű: 5 sebességes Hajtás: Lánc Váz típusa: Dupla acél csőváz Felfüggesztés első: 39 mm-es teleszkópvilla Felfüggesztés hátsó: Kétoldali rugóstag Rugóút első: 130 mm Rugóút hátsó: 105 mm Gumi első: 100/90 19 Gumi hátsó: 130/80 18 Fék első: Szimpla 300 mm-es tárcsa 2 dugattyús féknyereggel Fék hátsó: 160 mm-es dobfék Villaszög: 27° Utánfutás: 108 mm Tengelytáv: 1455 mm Ülésmagasság: 800 mm Tank: 15 l Száraz súly: 195 kg Gyorsulás 0-100 km/h: 5.1 mp Végsebesség: 168 km/h
|