Kawasaki VN 1600 Classic Tourer
Miért ne utazhatna mindig első osztályon?
Változtatások a VN 1500 Classic Tourer-hez képest Blokk változtatások ˇ A VN 1600 Classic blokkot alapul véve növelték meg a Classic Tourer lökettérfogatát 1470 cm3-ről 1552-re. A VN 1500 Classic Tourer kipufogó beállításai megmaradtak, de a befecskendezés megváltozott. A nagyobb lökettérfogat határozottan fokozza az erőérzetet. Váz változtatások ˇ A váz alapvetően megegyezik a VN 1600 Classic változattal, a középső részen lévő betoldást azonban megerősítették. ˇ A villa utánfutása 15 mm (5 mm-rel kisebb, mint a VN 1600 Classic-on) ez jobban illik a Classic Tourer-től elvárt menettulajdonságokhoz. ˇ Gyári blokkvédő csövek védik a motort eldőlés esetén. (1-es kép) ˇ Az oldaldobozokon található védőrácsok szintén bukás esetén bizonyulnak hasznosnak. (2-es kép) Külső / Ergonómiai változtatások ˇ A VN 1500 Classic Tourer-ről természetesen megmaradt a plexi és az oldaldobozok (3 - 5-ös kép), de az új Classic Tourer egy sor kényelmi újítást kapott, ami fokozza a hátsó utas kényelmét. Mostantól a széria felszerelés részét képezi a háttámla, és az utaskapaszkodó, a lábtartó pedig kényelmes trepni lett. ˇ A kényelmesen formázott hátsó ülés és a test vonalához illeszkedő háttámla a nagy távolságokat is kényelmesen leküzdhetővé teszi. (6-os kép) ˇ Elegáns ívű alumínium kapaszkodó váltja le a VN 1500 Classic Tourer bőrszíját, formája illeszkedik az utas kezébe. Azon kívül, hogy növeli az utas biztonság érzetét, krómozott felülete fokozza a gép csúcsminőségű kidolgozását. ˇ A hátsó ülés formáját átdolgozták, a felülete minőségi bőrborítást kapott, így a kapaszkodókkal és az új háttámlával igazán komfortos helyet kínál az utas számára. ˇ Az utas lábtartó deszkák több lábtartási pozíciót tesznek lehetővé. (7-es kép) ˇ Az első és hátsó emblémák minőségi motor benyomását keltik. Egyéb változtatások ˇ A Metallic Ocean Blue színben újonnan kifejlesztett fém csillámok találhatók, amik még ragyogóbb kidolgozást adnak.
VN 1600 Classic Tourer műszaki adatok
Motor típusa: Vízhűtéses, 4-ütemű, V2-es Lökettérfogat: 1,552 cm3 Furat x löket: 102 x 95 mm Sűrítési viszony: 9.0:1 Szelepvezérlés: SOHC, 8 szelep Benzin befecskendezés:2 db o 36 mm Gyújtás: Digitális Indítás: Elektromos Olajozás: Kényszer-olajozás, nedves karteres Váltó: 5-sebességes Véghajtás: kardán
Kuplung: Többtárcsás, olajfürdős Váz típusa: Dupla-csőváz, nagy szakítószilárdságú acélból Rugóút első: 150 mm hátsó: 99 mm Gumi első: 150/80-16M/C (71H) hátsó:170/70B16M/C (75H)
Villaszög: 32° Utánfutás: 184 mm Kormányelfordítási szög: 35° / 35° Felfüggesztés elöl: 43 mm-es teleszkópvilla Hátul: Lengővilla, levegős oldalsó rugóstagokkal, 4-fokozatban állítható Fékek első: Dupla 300 mm-es tárcsa, kétdugattyús féknyereg Hátsó: Szimpla 300 mm-es tárcsa, kétdugattyús féknyereg
|